زمان : 28 Shahrivar 1403 - 13:49
شناسه : 199830
بازدید : 937
جمع آوری دستفروشان اتباع غیرمجاز در یزد جمع آوری دستفروشان اتباع غیرمجاز در یزد یزدفردا: مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد از ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهر و جمع آوری دستفروشان اتباع غیرمجاز با همکاری فرماندهی انتظامی خبر داد.

به گزارش یزدفردا: ابوالقاسم ابوالحسنی گفت: با هماهنگی بعمل آمده با یگان انتظامی شهرداری و گشت مشترک با این یگان، ضمن بازرسی از مبادی ورودی و خروجی شهر یزد، تعداد ۱۲ نفر اتباع غیرمجاز که در حال دستفروشی بودند توسط یگان امداد بازداشت و به اردوگاه تحویل داده شدند.

وی با بیان این که سد معبر یکی از معضلات اجتماعی است که ضمن مخدوش کردن سیما و منظر شهری موجبات نارضایتی شهروندان، گره ترافیکی، افزایش تصادفات و ریختن زباله و پسماند‌های میوه فروشان و دستفروشان در معابر می‌شود.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد ادامه داد: همچنین تعداد ۲۵ مورد ابزار کار دستفروشان شامل ترازو، کارتخوان و. نیز توسط بازرسین این اداره ضبط شد. 

ابوالحسنی با تاکید بر این که رفع معضل سد معبر نیازمند همکاری دوجانبه شهروندان و مدیریت شهری می‌باشد و رعایت حفظ حقوق شهروندی موجب از بین رفتن بسیاری از اختلالات کنونی و آسایش روحی و روانی شهروندان خواهد شد، افزود: با توجه به ممنوعیت دستفروشی توسط اتباع، این گشت‌های مشترک ادامه خواهد داشت.