زمان : 27 Shahrivar 1403 - 19:00
شناسه : 199741
بازدید : 787
اسکوچیچ: نقاط ضعف و قوت الوکره را می دانیم اسکوچیچ: نقاط ضعف و قوت الوکره را می دانیم یزدفردا: دراگان اسکوچیچ در مورد شرایط تراکتور برای بازی با الوکره در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد. اسکوچیچ می‌گوید حریف را به طور کامل آنالیز کرده‌اند.

به گزارش یزدفردا: دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی با الوکره قطر، در ابتدا گفت: خیلی خوشحال هستم که دور جدید مسابقات آسیایی آغاز می‌شود. فردا مقابل الوکره در رقابت‌های آسیایی بازی داریم. آنان تیم خوب و منظمی هستند.

وی ادامه‌ داد: ما هم تیم کاملی در اختیار داریم و بازیکنان با انگیزه هستند. انتظار بازی خوبی داریم.

سرمربی تراکتور در خصوص شناختش از تیم رقیب، بیان کرد: الوکره در خط حمله بسیار خطرناک است. آنان هر موقع اراده کنند، می‌توانند خطرساز شوند. آنالیز کامل از رقیب را نمی‌توانم در این جلسه بگویم. تحلیل‌های خوبی انجام داده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آنان را می‌دانیم.

اسکوچیچ در خصوص شروع خوب تراکتور و الوکره در لیگ و شکست هر دو تیم در دیدار پایانی و تأثیر آن در بازی فردا، گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. فوتبال حافظه ندارد و تمرکز تیم من در زمان حال و آینده است. بازی آخر گل عجیبی دریافت کردیم و نتیجه خوب نبود، اما مطمئن هستم فردا بازی خوبی انجام می‌دهیم. نحوه بازی ما در دیدارهای گذشته برای من قابل قبول است.

وی ادامه داد: تورنمنت جدیدی را شروع می‌کنیم و می‌دانم فوتبال خوبی به نمایش خواهیم گذاشت و امیدوارم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص هدف تراکتور در رقابت‌های آسیایی، بیان کرد: حداکثر انتظار را از تراکتور دارم. می‌دانم رقبای سختی داریم و می‌خواهیم فردا پیروز شویم و چشم به مراحل بعدی این مسابقات داریم.

وی در رابطه با شباهت‌های مکتب فوتبال اسپانیا و کرواسی، گفت: من سابقه بازی در اسپانیا را دارم. درک من از فوتبال شبیه مربیان اسپانیایی است. سعی می‌کنم با مربیان اسپانیایی در ارتباط باشم و شباهت زیادی بین فوتبال دو کشور وجود دارد. مربی الوکره اهل شهر لاس پالماس بوده و من هم سال‌ها در آنجا بازی کرده‌ام. می‌دانم مربیان آنجا برای ارایه فوتبال جذاب می‌آیند.

اسکوچیچ در خصوص خریدهای این فصل تراکتور، اظهار داشت: بازیکنان و کادر فنی جدیدی از دو ماه گذشته روی کار آمده است. بازیکنان خارجی از کرواسی و آلبانی آمده‌اند. تقویت تیم مختص رقابت‌های آسیایی نیست و می‌خواهیم در تمامی بازی‌ها با قدرت کار کنیم. همچنین بازیکنان خوبی از پرسپولیس آمده‌اند که نقش بسیاری در تقویت و استحکام تیم من داشتند.