زمان : 26 Shahrivar 1403 - 21:47
شناسه : 199659
بازدید : 2522
بهبود تاسیسات و جانمایی خطوط بیشتر در ایست و بازرسی مرصاد ضروری است بهبود تاسیسات و جانمایی خطوط بیشتر در ایست و بازرسی مرصاد ضروری است یزدفردا: مدیرکل سازمان بازرسی استان کرمان با اشاره به بازدیدهای خود از ایست و بازرسی مرصاد، گفت: مردم در ترافیک ایست و بازرسی مرصاد معطل می‌شوند که باید دستگاه‌های مربوط درباره افزایش مسیرهای عبور و تجهیز فناوری‌های نوین اقدام کنند.

به گزارش یزدفردا: دادخدا سالاری امروز (۲۶ شهریور ماه) در نشست هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی بر بهبود تاسیسات، تغییر فضای کنونی و جانمایی خطوط بیشتر در ایست و بازرسی مرصاد تاکید و بیان کرد: با تجهیز مرصاد به دستگاه ایکس‌ری بسیاری از مشکلات موجود حل خواهد شد، که نیاز است هرچه سریع‌تر این سیستم استقرار یابد.

به گفته او، کرمان یکی از استان‌های پیشگام در مبارزه با مواد مخدر در کشور است، از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و کشور انتظار داریم بیش از پیش نسبت به اختصاص بودجه در امر مبارزه با مواد مخدر در این  استان و  تجهیز پلیس به تکنولوژی‌های روز دنیا اقدام کند.

وی اظهار کرد: ایست و بازرسی مرصاد در محور ترانزیتی جنوب به شمال کشور قرار دارد و به نوعی پیشانی و آبروی استان است. بنابراین توجه به مسائل آن ضروری است.

سالاری گفت: نباید نیروهای خدوم فراجا را در انجام ماموریت‌های خطیرشان تنها گذاشت و در موضوع مرصاد نیز فراجا نیازمند حمایت همه دستگاهاست.