زمان : 26 Shahrivar 1403 - 20:27
شناسه : 199635
بازدید : 2555
مجلس به دنبال افزایش حقوق کارگران مجلس به دنبال افزایش حقوق کارگران یزدفردا: علی بابایی به عواملی نظیر نرخ تورم، هزینه‌های زندگی و وضعیت بازار کار اشاره کرد و اظهار داشت: هدف ما ایجاد یک تعادل منطقی است که همه جوانب را در نظر بگیرد.

به گزارش یزدفردا: وی از پیگیری جدی این کمیسیون برای افزایش حقوق کارگران خبر داد.

بابایی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و افزایش هزینه‌های معیشتی، تأکید کرد: ضروری است حقوق کارگران متناسب با این تغییرات افزایش یابد.

بابایی با بیان اینکه ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این موضوع را در اولویت قرار دهیم، گفت: ما در حال بررسی پیشنهادات مختلف از سوی نمایندگان کارگری و کارفرمایی هستیم، هدف ما این است که یک راهکار جامع ارائه دهیم که هم به‌نفع کارگران باشد و هم بتواند فشار کمتری روی کارفرمایان ایجاد کند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در جلسات آینده، توافقاتی در این زمینه به دست آید و افزایش حقوق کارگران به تصویب برسد.

رئیس کمیسیون اجتماعی به عواملی نظیر نرخ تورم، هزینه‌های زندگی و وضعیت بازار کار اشاره کرد و گفت: هدف ما ایجاد یک تعادل منطقی است که همه جوانب را در نظر بگیرد.

بابایی همچنین اعلام کرد: این افزایش حقوق شامل تمامی کارگران، اعم از بخش دولتی و خصوصی خواهد بود. عدالت اجتماعی ایجاب می‌کند که همه کارگران از این افزایش بهره‌مند شوند.

در پایان، وی به کارگران اطمینان داد که کمیسیون اجتماعی به جدیت پیگیر مطالبات آنهاست و امیدوار است که شرایط بهتری برای آن‌ها فراهم شود.