زمان : 23 Aban 1388 - 17:46
شناسه : 19919
بازدید : 2643
توزيع کتابچه ره توشه آسماني ها در بين کانون های مساجد یزد توزيع کتابچه ره توشه آسماني ها در بين کانون های مساجد یزد

توزيع کتابچه ره توشه آسماني ها در بين کانون های مساجد یزد


یزدفردا "ترقی نژاد:مسئول کانون هاي فرهنگي هنري مساجد یزد، از توزيع کتابچه ره توشه آسماني ها در بين کانون هاي اين استان خبر داد.


علی حکیمیان گفت: با عنايت به تنوع فعاليت اين مراکز در محورهاي قرآني، آموزشي، فرهنگي، هنري، پژوهشي، ورزشي و ... و به منظور ساماندهي، هماهنگ سازي و استاندارد سازي فعاليت هاي مذکور و همچنين به منظور آگاهي از ظرفيت ها و قابليت هاي کانون هاي کل کشور، دبير خانه ستاد عالي تصميم گرفت برنامه هاي ذاتي و فعاليت هاي قابل ارائه در اين مراکز را به صورت مدون در اختيار کانون ها قرار دهد تا علاوه بر رشد تصاعدي فعاليت ها، زمينه خودکفايي و خود گرداني برنامه اي کانون ها را نيز فراهم آورد.

وی اظهار داشت: در کتاب ره توشه آسماني ها سعي شده نمونه اي از فعاليت هايي را که در يک کانون قابل اجراست به همراه نيازمندي ها و مقدمات برنامه ها با رعايت تماي جوانب بومي گرايي در کانون ها معرفي کند.

اين مقام مسئول با بيان اينکه اين کتابچه راهنماي فعاليت هاي فرهنگي و هنري مساجد است، تصريح کرد: اطلاع رساني ظرفيت ها و قابليت هاي کانون، ارتقا سطح کيفي فعاليت ها و برنامه هاي کانون، هماهنگ سازي فعاليت ها و برنامه ها وايجاد زمينه مشارکت کانون ها در فعاليت ها و برنامه هاي يکديگر از جمله مباحثي است که در اين کتابچه درج شده است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: شناسايي ظرفيت هاي جديد کانون ها و تشکيل گروه هاي علمي، هدايت گروه هاي درون کانون به سمت ايجاد آموزشگاه هاي رسمي و تخصصي، خودکفايي و خودگرداني کانون ها و اشتغال زايي و تاثير گذاري فرهنگي کانون ها در جامعه از ديگر مباحث کتابچه ره توشه آسماني ها است.

یزدفردا