زمان : 12 Shahrivar 1403 - 20:22
شناسه : 198915
بازدید : 2601
گران فروشی بلیت هواپیما در مسیر مشهد ممنوع گران فروشی بلیت هواپیما در مسیر مشهد ممنوع یزدفردا: محمد محمدی بخش اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه تخلف و گران فروشی بلیت در مسیر‌های پر تقاضا از جمله مشهد را در این ایام نمی‌دهیم.

به گزارش یزدفردا: وی با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه گران فروشی در بلیت پرواز‌های مشهد را به شرکت‌های هواپیمایی نمی‌دهیم گفت: تمامی شرکت‌های هواپیمایی و همچنین آژانس‌های مسافرتی و سکو‌های اینترنتی مجاز هستند بلیت پرواز‌ها را براساس نرخ‌نامه انجمن شرکت‌های هواپیمایی به فروش برسانند.

وی ادامه داد: در این ایام با توجه به میزان افزایش تقاضا برای بلیت نظارت‌ها تشدید شده و با چندین شرکت و آژانس مسافرتی‌هایی که تخلف کرده بودند هم برخورد شده بنابراین هشدار می‌دهیم که خارج نرخ مصوب بلیتی را به مسافران نفروشند.

محمدی بخش بیان کرد: نرخ مصوب بلیت مسیر مشهد با توجه به افزایش تقاضا در این ایام ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است؛ بنابراین باید تمامی آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی این نرخ را رعایت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از برقراری پرواز‌های فوق‌العاده به مقصد مشهد تا پایان هفته با توجه به شهادت امام رضا (ع) خبر داد.

وی گفت: ۱۵۰۰ پرواز فوق‌العاده و برنامه‌ای برای تمامی روز‌های هفته تا پایان ماه صفر در نظر گرفته‌ایم.