زمان : 20 Aban 1388 - 00:36
شناسه : 19886
بازدید : 4583
یحیی زاده: رئیس جمهور تنها به بیان این نکات اکتفا کرد درحال حاضر ستادی تشکیل داده‌اند تا دولت را در زمینه اقتصادی زمین بزنند یحیی زاده: رئیس جمهور تنها به بیان این نکات اکتفا کرد درحال حاضر ستادی تشکیل داده‌اند تا دولت را در زمینه اقتصادی زمین بزنند

سیدجلال یحیی زاده نماینده تفت و میبد رئیس جمهور تنها به بیان این نکات اکتفا کرد: ستاد زمین زدن دولت تشکیل شده

یزدفردا "احمدی‌نژاد این کد را هم به نمایندگان داد که این ستاد همان جریانی است که سال گذشته بحران برنج را ایجاد کرده بودند.
خبرآنلاین: محمود احمدی نژاد با حضور در جمع نمایندگان مجلس از تشکیل ستادی برای زمین زدن دولت خبر داد و گفت که حتی رئیس ان را هم می‌شناسد.

او که به همراه جمعی از وزرا و معاونانش به مجلس آمده بود، جزئیات بیشتر این ستاد را افشا نکرد و نامی هم از رئیس شناخته شده آن نبرد. به گفته سیدجلال یحیی زاده نماینده تفت و میبد رئیس جمهور تنها به بیان این نکات اکتفا کرد که «پیش از این برخی به دنبال جوسازی علیه دولت با حرف و حدیث‌هایی بودند اما درحال حاضر ستادی تشکیل داده‌اند تا دولت را در زمینه اقتصادی زمین بزنند».
البته احمدی‌نژاد این کد را هم به نمایندگان داد که این ستاد همان جریانی است که سال گذشته بحران برنج را ایجاد کرده بودند.

او که لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها را مهمترین برنامه اقتصادی 50 سال گذشته می‌خواند از اظهارات برخی نمایندگان که گفته بودند دولت به دنبال اسیب زدن به مردم با اجرای این لایحه هست نیز گلایه کرد. اما برخلاف محمدرضا فرزین سخنگوی کارگروه طرح تحول اقتصادی که دیروز بار دیگر اعلام کرده بود «دولت خواستار اصلاح ماده 13 در مجلس است و در غیراینصورت نمی تواند آن را اجرا کند»، حرفی در اینباره نزد. چه بسا علت این امر جلسه خصوصی وی با هیات رئیسه مجلس و رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی بوده است که پیش از این نشست برگزار شده و طی ان درمورد راه حلی برای رفع اختلاف نظر دولت و مجلس گفت وگو کردند.

در مهمانی شب گذشته مجلس و دولت که به میزبانی اهالی بهارستان برگزار شده بود، ساکنان پاستور یک به یک آمدند. پس از ورود وزرا و معاونان احمدی‌نژاد (مشایی، ندیمی و رحیمی) و شخص رئیس جمهور، سه وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، رفاه و نیرو در ابتدای این جلسه فرصت یافتند تا هر یک 10 دقیقه به معرفی خود و ارائه برنامه‌هایشان بپردازند. حمیدرضا حاجی بابایی ترک مجلس پس از 14 سال را سخت دانست و وعده داد که رابطه‌ای صمیمانه با مجلس داشته باشد، صادق محصولی از ناشناخته بودن تامین اجتماعی در ایران سخن گفت. پس از ان تریبون به روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس از حمیدرضا کاتوزیان گرفته تا ارسلان فتحی پور، مصباحی مقدم، حسین هاشمی و رضاعبدالهی و برخی نمایندگان همچون ثروتی، غفوری‌فرد، جلالیان، دولت‌آبادی و محمدیاری رسید تا از عواقب لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها و نگرانی‌های مردم در این خصوص سخن بگویند.

سخنران پایانی نشست شب گذشته، علی لاریجانی رئیس مجلس بود که به جمع‌بندی نظرات نمایندگان مجلس و دولت و ارائه راهکارهایی برای کاهش نگرانی‌های طرفین پرداخت.

یزدفردا