زمان : 10 Shahrivar 1403 - 20:28
شناسه : 198850
بازدید : 1670
تهدید به پایان فعالیت باشگاه شهداب یزد تهدید به پایان فعالیت باشگاه شهداب یزد یزدفردا: مدیرعامل باشگاه شهداب یزد با گلایه از بی توجهی ها، از احتمال پایان فعالیت این باشگاه خبر داد.

به گزارش یزدفردا: در حالی که یزد تا چند روز آینده میزبان مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیاست و تیم شهداب نیز در این رقابت‌ها حضور دارد، مدیرعامل شهداب از احتمال پایان فعالیت این باشگاه خبر داد.

امیر شرافت با انتشار مطلبی در فضای مجازی اظهار داشت: مردم عزیز و شریف استان، فقط همینو میگم که واقعا تنهاییم و به شدت دلسرد از تبعیض‌ها و حمایت‌های بیش از حد از باشگاه سوگولی شهرستان خاص.

وی افزود: امیدوارم اوضاع تغییر کنه، ولی با این شرایط واقعا توانی برای ادامه دادن نیست و قطعا این سال آخریه که در کنار هم و برای شادی دل شما‌ها تلاش می‌کنیم.

شرافت تصریح کرد: از این همه بی احترامی و بی توجهی خسته شدم و این سال آخر فقط بخاطر وجود و شادی دل مردم ادامه میدم، امیدوارم در بزرگترین رویداد تاریخ ورزشی یزد که میزبان هستیم، با وجود وعده‌ها و قول‌های بی‌شمار تک و تنهاییم و امیدواریم با حمایت همیشگی شما‌ها سربلند باشیم و مابقیش مسئولان و تصمیماتشون است.

گفتنی است مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از هجدهم تا بیست و پنجم شهریورماه به میزبانی یزد برگزار می‌شود و شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور دارند.