زمان : 08 Shahrivar 1403 - 21:40
شناسه : 198766
بازدید : 2539
۲۸ طرح به مناسبت هفته دولت در بهاباد افتتاح شد ۲۸ طرح به مناسبت هفته دولت در بهاباد افتتاح شد یزدفردا: رییس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی یزد به مناسبت هفته دولت در آیین افتتاح و بهره ‌برداری ۲۸ طرح که با صرف هزینه سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال آماده شده بود، شرکت کرد.

به گزارش یزدفردا: «مجید دهقانی‌زاده» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در این سفر که با ادای احترام به شهدای این شهرستان و دیدار با امام جمعه بهاباد آغاز شد، طرح جاده بین مزارع شهرستان بهاباد به طول ۱۱ کیلومتر که با مشارکت فرمانداری، بسیج سازندگی، بنیاد علوی و جهادکشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال ایجاد شده است را بهره برداری کرد.

وی در ادامه جهت افتتاح طرح‌های عمرانی، راهی روستای احمد آباد بخش مرکزی بهاباد شد و با حضور در این منطقه میدان شهدای روستای احمدآباد بخش مرکزی بهاباد را بامتراژ ۲۲۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رساند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان همچنین دبستان ۹ کلاسه برکت شهید محمد رضا زینلی را که در دوطبقه به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال ایجاد شده است را افتتاح کرد.

وی همچنین در این سفر فاز اول ساختمان موزه آفرینش بهاباد را بازیربنای ۱۴۰۰ مترمربع که در زمینی به وسعت ۲۰ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال ایجاد شده را افتتاح کرد تا بهره برداری از این موزه علوم طبیعی شروع شود.

دهقانی زاده در ادامه زمین چمن مصنوعی دبیرستان دخترانه میلاد بهاباد را با مساحت ۹۵۰ مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار داد.

وی از طرح تامین روشنایی بلوار احمد آباد به کریم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان بهاباد با متراژ ۲۲۰۰ متر شبکه روشنائی و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ، نصب دو دستگاه ترانس ۲۵ کیلوولت، ۱۶۹ اصله پایه فلزی و۱۳۸ عدد چراغ، بهره برداری کرد.

دهقانی زاده در ادامه سفر به روستای کریم آباد، میدان جهاد کریم آباد و باند دوم جاده کریم آباد به علی آباد در محور بهاباد به چادرملو به طول سه کیلومتر که با صرف اعتباری بالغ بر۲۵۰ میلیارد ریال ایجاد شده است را افتتاح کرد.

بهره‌برداری از طرح‌های عمران شهری شهرداری شامل زیر سازی و آسفالت معابر، بهسازی و توسعه پارکها و جاده سلامت با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌های مورد بهره برداری امروز در بهاباد بود.

در این سفر بلوارر ورودی شهرستان بهاباد به نام رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر رئیسی نامگذاری شد و در پایان سفر رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان یزد به شهرستان بهاباد، تعدادی دیگر از طرح‌ها در روستاهای بخش آسفیچ بهاباد نیز افتتاح شد.