زمان : 18 Aban 1388 - 20:42
شناسه : 19856
بازدید : 2848
کسب لوح اخلاق جشنواره تاتر عروسکی منطقه ای توسط کانون پرورشی  استان یزد کسب لوح اخلاق جشنواره تاتر عروسکی منطقه ای توسط کانون پرورشی استان یزد

کسب لوح اخلاق جشنواره تاتر عروسکی منطقه ای توسط کانون پرورشی  استان یزد


یزدفردا :بچه های مهریز با شرکت در چهارمین جشنواره تئاتر عروسکی منطقه 5 کشور، لوح اخلاق این جشنواره را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان یزد در این جشنواره که در روزهای 13، 14 و 15 آبان ماه در سالن فرهنگسرای کوثر استان کرمان برگزار گردید، 17 نمایش از استان های اصفهان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزدشرکت داشتندکه در این میان استان یزد با 3 نمایش عروسکی در این جشنواره شرکت نمود. نمایش زشت و زیبا از مرکز مهریز، به کارگردانی اکرم السادات محسن الحسینی، رزم فریدون از مرکز خاتم، به کارگردانی کبری نوردوست و خانه ای بزرگتر از مرکز شماره 1 ابرکوه، به کارگردانی محسن اکرمی، نمایش های راه یافته به چهارمین جشنواره تئاتر عروسکی منطقه 5 کشور از استان یزد بودند که در نهایت پس از قرائت بیانیه هیات داوران، عاطفه سادات محسن زاده بازیگر نقش پروانه خاکی درنمایش زشت و زیبا از مرکز مهریز به عنوان عروسک گردان برتر و لوح اخلاق به گروه مهریزاز استان یزد اهدا شد. لازم به ذکر است که این جایزه از سوی ریاست تئاتر و تئاتر عروسکی کانون کشور اهدا گردید. محمد سیمزاری در این رابطه گفت از دید ما لوح اخلاق، مهمترین جایزه این جشنواره می باشد.

گفتنی است در این جشنواره تنها نمايش (( يك تكه خاك خوب خدا )) از شهرستان بردسير استان كرمان موفق به راه یابی به جشنواره کشوری گردید.

یزدفردا