زمان : 18 Aban 1388 - 20:40
شناسه : 19855
بازدید : 3890
حضور دوچرخه سوار پيام آور الگوي مصرف در شركت آبفاي يزد حضور دوچرخه سوار پيام آور الگوي مصرف در شركت آبفاي يزد

حضور دوچرخه سوار پيام آور الگوي مصرف در شركت آبفاي يزد


یزدفردا "روح ا... بصيري نيا ورزشكار خطه گيلان غرب كه با پيام اصلاح الگوي مصرف ، فرهنگ صرفه جويي در زمينه آب و برق را ترويج مي دهد و تمام نقاط كشور را ركاب خواهد زد پس از يك روز اقامت در شهر يزد وارد شركت آب و فاضلاب استان يزد شد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد اين ورزشكار هدف از حركت نمادين خود را با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص اصلاح الگوي مصرف،گراميداشت ياد و خاطره شهداء و تجليل از خانواده هاي معظم شهداء ،ايثارگران و آزادگان و حمايت از مردم مظلوم فلسطين لبنان عنوان كرد.
بصيريي نيا كه در گيلان غرب زندگي مي كند با اشاره به طولاني شدن سفرش گفت:تا كنون مسيرهاي تهران،اراك،لرستان، اصفهان،قم،كاشان،اردستان،نائين و يزد را ركاب زده ام و با ياري خداوند تا پايان سالجاري تمام نقاط ايران را ركاب خواهم زد.
بصيري نيا از ميهمان نوازي و همكاري مردم و مسئولين استان يزد و بويژه مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد كه در اين زمينه همكاري زيادي داشته اند تقدير و تشكر كرد.
اين دوچرخه سوار كه روزه دار هم بود اضافه كرد: نيت كرده ام كه تا زماني كه به حرم مطهر امام رضا(ع) مي رسم از شنبه تا پنج شنبه هر هفته را روزه بگيرم.
روح ا.. بصيري نيا فرهنگ سازي در زمينه مصرف آب و برق را مهم دانست و گفت:اين حركت مي تواند زمينه مناسب و خوبي را در اين خصوص فراهم كند.

یزدفردا