زمان : 02 Shahrivar 1403 - 01:55
شناسه : 198240
بازدید : 2551
بهره برداری از طرح‌های شهرستان خاتم در هفته دولت بهره برداری از طرح‌های شهرستان خاتم در هفته دولت یزدفردا: فرماندار شهرستان خاتم گفت: همزمان با هفته دولت ۲۶ طرح با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش یزدفردا: اکبریان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت افزود: مهمترین و شاخص‌ترین طرح‌ها بهره برداری از راه‌های روستایی، ارتقای سایت‌های ارتباطی و مخابراتی، احداث گلخانه‌ها کشاورزی، کارخانجات تولید خوراک دام و بسته بندی مواد غذایی است.

وی افزود: اتمام خدمات زیربنایی طرح نهضت ملی مسکن، زمین‌های چمن مصنوعی مدارس و طرح‌های توسعه‌ای مدارس، پارک و بوستان امیر و بهسازی معابر شهری، زمین چمن مصنوعی شهرداری و بومگردی و سفره خانه‌های سنتی از جمله طرح‌های هستند که در هفته دولت با حضور مسئولان استان بهره برداری می‌شود.

اکبریان تصریح کرد: دیدار مدیران ادارات با امام جمعه، کوهنوردی و پیاده روی کارکنان ادارات، برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه و ارائه گزارش عملکرد دستاورد‌های ادارات شهرستان خاتم در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به مناسب هفته دولت از جمله برنامه‌ها است.