زمان : 01 Shahrivar 1403 - 06:12
شناسه : 198146
بازدید : 2539
«آپارتمان کلاغ‌ها» اثر علی‌اصغر عزتی‌پاک در بازار کتاب عرضه شد «آپارتمان کلاغ‌ها» اثر علی‌اصغر عزتی‌پاک در بازار کتاب عرضه شد یزدفردا: رمان نوجوان «آپارتمان کلاغ‌ها» به قلم علی‌اصغر عزتی‌پاک از سوی نشر بُرنا منتشر شد.

به گزارش یزدفردا: «آپارتمان کلاغ‌ها» که در ۲۲ فصل تألیف شده است، داستانی تخیلی است که در جهانی بین واقعیت و رویا می‌گذرد؛ اما بیشتر تحت‌تأثیر دنیای واقعی است. این اثر موضوعی محیط زیستی دارد و شخصیت اصلی آنکه یک دختر است، وقایع را رقم می‌زند.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

مینو هراسان سرش را عقب کشید و هم‌زمان نگاه کرد به آسمان؛ خروسی بسیاربزرگ با بال‌هایی رنگارنگ و برّاق در حال پرواز بود؛ رو به سوی بیشه. خروس بال زد و از باد بال‌هاش هوا طوفانی شد. مینو ترسید و از روی رف پنجره پرید پائین و نشست روی زمین. پرنده‌ی رنگارنگ رسید بالای همان چند درخت بی‌برگ و بار و دور از هم، و رفت نشست روی بلندترین درخت بیشه که مینو اسمش را گذاشته بود آپارتمان کلاغ ها.

اطلاعات بیشتر:

رمان نوجوان «آپارتمان کلاغ‌ها» به قلم علی‌اصغر عزتی‌پاک در ۳۱۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و به بهای ۱۵۵ هزار تومان از سوی نشر بُرنا (بخش نوجوان نشر معارف) منتشر شده است.