زمان : 24 Mordad 1403 - 21:26
شناسه : 198091
بازدید : 675
علت افزایش خاموشی‌ها در یزد چیست؟ علت افزایش خاموشی‌ها در یزد چیست؟ یزدفردا: معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق یزد: افزایش مصرف، خارج شدن ناگهانی نیروگاه از مدار و خرابی ترانس‌ها خاموشی‌ها را افزایش داده است.

به گزارش یزدفردا: جلیلی گفت: برخی مواقع شرایط اضطراری برای ما پیش می‌آید، نیروگاهی از مدار خارج می‌شود که همکاران ما در صنعت نیروگاهی همه تلاش خود را می‌کنند تا در اسرع وقت مشکل را رفع و نیروگاه را وارد مدار کنند.
وی افزود: در این فاصله به ناچار شرایط طوری پیش می‌رود که فرکانس برق به شدت افت می‌کند و به ناچارمواردی به صورت خاموشی برای مشترکین پیش می‌آید که همکاران ما در اسرع وقت رفع می‌کنند.
جلیلی گفت: به دلیل مصرف زیاد برق در تابستان، خاموشی‌های ناشی از خرابی ترانس ها، سوختن ترانس‌ها و سوختن کلید‌ها به شدت زیاد می‌شود که همکاران ما به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تا در اسرع وقت برق مطمئن و پایداری را برای مردم داشته باشند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق یزد ادامه داد: این قطعی‌ها واقعا پیش بینی نشده و ناخواسته است، اما تلاش می‌شود در کمترین زمان نسبت به اتصال مجدد اقدام شود.
جلیلی تاکید کرد: همشهریان با رعایت اصول مصرف می‌توانند در کاهش خاموشی‌ها نقش ایفا کنند از طرفی تجهیزات مورد نیاز از جمله ترانس‌ها نیز به صورت آماده در دسترس است تا در مواقع آسیب در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعویض شوند.