زمان : 13 Mordad 1403 - 17:41
شناسه : 198005
بازدید : 2698
یزد آماده استقبال از سال تحصیلی جدید با پروژه مهر یزد آماده استقبال از سال تحصیلی جدید با پروژه مهر سیدمحمدرضا مدرسی، فرماندار یزد، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، بر اهمیت پروژه مهر و استفاده از ظرفیت‌های ادارات، دستگاه‌ها و مردم برای آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

 به گزارش یزد فردا، در سیصد و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد که با محوریت پروژه مهر برگزار شد، سیدمحمدرضا مدرسی، فرماندار یزد، بر لزوم مردمی‌سازی فرآیند شروع مدارس و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف تاکید کرد.

فرماندار یزد با بیان اینکه پروژه مهر امسال با هدف ایجاد فضایی مناسب برای آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان و توانمندسازی مدارس اجرا می‌شود، گفت: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و نیازهای مدارس، تلاش شده است تا با شناسایی مشکلات و چالش‌های موجود و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی، مهرماه متفاوتی را برای دانش‌آموزان یزدی رقم بزنیم.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت فعال دستگاه‌های اجرایی، می‌توانیم ضمن برطرف کردن مشکلات موجود، امکانات و تجهیزات مورد نیاز مدارس را تامین کرده و برای شروع سال تحصیلی جدید آماده شویم.

در این جلسه، اعضاء شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد ضمن بررسی مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه آموزش و پرورش، پیشنهادات و راهکارهای خود را برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش شهرستان ارائه کردند.