زمان : 12 Aban 1388 - 22:37
شناسه : 19770
بازدید : 4260
همزمان با معرفی وزراء پیشنهادی صورت می گیرد میرتاج‌الدینی از نمایندگی مجلس استعفا می کند همزمان با معرفی وزراء پیشنهادی صورت می گیرد میرتاج‌الدینی از نمایندگی مجلس استعفا می کند

همزمان با معرفی وزراء پیشنهادی صورت می گیرد

میرتاج‌الدینی از نمایندگی مجلس استعفا می کند

یزدفردا "همزمان با معرفی گزینه‌های رییس جمهور برای تصدی وزارتخانه‌های رفاه ،‌آموزش و پرورش و نیرو موضوع استعفای محمد رضا میرتاج‌الدینی در صحن‌علنی مجلس بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، میرتاج‌الدینی نماینده تبریز و عضو هیات رییسه مجلس در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس بود و چندی پیش اخباری مبنی بر معرفی وی از سوی احمدی‌نژاد برای تصدی معاونت پارلمانی رییس جمهور منتشر شد.

محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار خانه ملت از اعلام وصول نامه معرفی وزرای پیشنهادی سه گانه دولت در جلسه روز چهارشنبه خبر داد، براین اساس پس از اعلام وصول نامه‌ وزرای پیشنهادی كه آقایان حمیدرضا حاجی‌بابایی، مجید نامجو و صادق محصولی به ترتیب برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، نیرو و رفاه را شامل می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: پس از اعلام وصول نامه معرفی وزرای پیشنهادی و همچنین تقاضای استعفای میرتاج‌الدینی از نمایندگان مجلس نمایندگان یك هفته فرصت دارند تا در این خصوص تصمیم‌گیری كنند.

یزدفردا