زمان : 31 Tir 1403 - 06:56
شناسه : 197581
بازدید : 2592
رمان نوجوان «جادوپرست» با موضوع انقلاب منتشر شد رمان نوجوان «جادوپرست» با موضوع انقلاب منتشر شد یزدفردا: انتشارات کتاب جمکران، رمان «جادوپرست» به قلم سیده فاطمه موسوی را برای نوجوانان منتشر کرد.

به گزارش یزدفردا: «جادوپرست» رمان نوجوانی با موضوع انقلاب است و در مورد پسر نوجوانی به اسم فرید است که در خانواده‌ای نابهنجار زندگی می‌کند. ماجراهای این رمان در زمان پهلوی دوم می‌گذرد. این رمان نبرد بین فرید و اژدهای ترسناکی است که او را تسخیر کرده.

اژدها از اساطیر می‌آید و نماد شر است. همه ما درون خودمان خیر و شر داریم و انسان موجودی است که اژدهایی درونش وجود دارد و در نبرد خیر و شر یکی پیروز می‌شود. فرید هم بعد از آشنایی با نوجوانی انقلابی به نام مجید، تصمیم می‌گیرد با این اژدها مبارزه کند و ترسش را کنار بگذارد.

این کتاب در ژانر فانتزی نوشته شده و مخاطبان نوجوان می‌توانند سفری به دل تاریخ داشته و شاهد نبرد خیر و شر باشند که قدمتی تاریخی دارد.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

احمد و مسعود چیزی فهمیده بودند؟ نمی‌دانم، با اینکه دستم را توی جیب سوراخم فرو برده بودم و کنار مجید، مصطفی و رحیم راه می‌رفتم، باز هم خیالم راحت نبود. حس می‌کردم قرار است احمد و مسعود از کنج دیوار یا پشت تیر چراغی بیرون بپرند، دستم را از جیبم بیرون بیاورند و همه‌چیز را فاش کنند. آن‌وقت می‌توانستند زهرشان را بریزند. آن‌ها از این فرصت، ساده نمی‌گذشتند.

اطلاعات بیشتر:

انتشارات کتاب جمکران، رمان «جادوپرست» به قلم سیده فاطمه موسوی را در ۲۳۶ صفحه، شمارگان هزار نسخه و به بهای ۱۵۰ هزار تومان برای نوجوانان منتشر کرده است.