زمان : 12 Aban 1388 - 15:37
شناسه : 19755
بازدید : 1381
بيانيه سازمان دانش آموزي استان يزد به مناسبت يوم الله 13 آبان بيانيه سازمان دانش آموزي استان يزد به مناسبت يوم الله 13 آبان

بيانيه سازمان دانش آموزي استان يزد به مناسبت يوم الله 13 آبان


یزدفردا"مديريت دانش آموزي استان يزد به مناسبت فرارسيدن يوم الله 13 آبان بيانيه اي صادركرد .

به نام خدا
13 آبان روز تجلي آزادگي شجاعت و غيرت انقلابي ملت ايران است. "مقام معظم رهبري"

بيانيه سازمان دانش آموزي استان يزد به مناسبت روز 13 آبان
ايران اسلامي بار ديگر شاهد حضور پرشور مردم استكبار ستيز در يوم ا... 13 آبان خواهد بود. در اين روز دانش آموزان در ادامه راه دانش آموزان و دانشجوياني كه خون پاكشان در 13 آبان 1357 بدست مزدوران و ايادي آمريكا بر زمين ريخته شد، با فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل، لرزه بر اندام شيطان بزرگ و مريدان او خواهند افكند و همچنان دوشادوش يكديگر در سنگر علم و دانش و رساندن كشور بر قله هاي رفيع كمال ،تلاشي مضاعف خواهند داشت تا به فرمايش بت شكن قرن معاصر، حضرت امام خميني (ره) ، با سلاح علم و ايمان تمامي سنگرهاي كليدي جهان را فتح نمايند.
13 آبان روز شكسته شدن بغض هاي در گلو مانده و ابراز نفرت بر عليه ام الفساد قرن امريكاست. همان ستمكار و سردمدار تروريسم بين المللي در جهان كه امروز دستش به خون مردم مظلوم عراق، افغانستان ،پاكستان فلسطين و لبنان آغشته است و شهادت سردار شوستري و ديگر سرداران سپاه اسلام و جمعي از سران اقوام بلوچ در منطقه سيستان و بلوچستان نيز سند جنايت ديگري از مزدوران امريكاست.
مردم شجاع و قهرمان ايران اسلامي با حضور در مراسم روز 13 آبان ياد و خاطره رهبر عظيم الشان انقلاب و بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) را گرامي مي دارند كه در 13 آبان سال 1343 ه .ش بخاطر افشاي قانون ننگين كاپيتولاسيون كه سند بردگي ملت ايران بود، بدستور امريكا به تركيه و بعد به عراق تبعيد گرديد.
ملت قدرشناس ايران اسلامي در اين روز تاريخي خاطره حماسه پرشكوه دانشجويان مسلمان پيرو خط امام در تسخير لانه فساد و جاسوسي امريكا در سال 1358 ه .ش در تهران را گرامي مي دارند. آن حركت الهي كه امام (ره) از آن بعنوان انقلاب دوم ياد كرد و فرياد برآورد كه (امريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند و ما امريكا را زير پا له خواهيم كرد).
امريكا در جريانات پس از انتخابات پرشكوه و حماسه آفرين مردم در 22 خرداد 1388 نشان داد كه دست از شرارت و دشمني با ملت ايران بر نداشته است ، در حاليكه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) اين راي قاطع مردم را راي به گفتمان پر بركت و عزت مدار انقلاب اسلامي و راي به استكبار ستيزي و ايستادگي شجاعانه در برابر سلطه طلبان بين المللي دانستند.
ما در اين روز بياد ماندني به ايادي خود فروخته و آشوبگري كه مزدوري خودشان را در راهپيمايي روز قدس با خط كشيدن روي شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل به اثبات رساندند، اعلام مي كنيم كه:
اگر دست از توطئه و شيطنت بر ندارند ملت ولايتمدار و قدرتمند و رزمنده ايران اسلامي آنها را از كرده اشان پشيمان خواهد نمود و از مسئولين قضايي نيز درخواست اشد مجازات براي سردمداران اين فتنه را داريم.
سازمان دانش آموزي استان يزد

یزدفردا