زمان : 12 Aban 1388 - 15:35
شناسه : 19754
بازدید : 1371
دانش آموزان يزدي، آماده شرکت در راهپيمايي 13 آبان هستند دانش آموزان يزدي، آماده شرکت در راهپيمايي 13 آبان هستند

دانش آموزان يزدي، آماده شرکت در راهپيمايي 13 آبان هستند

یزدفردا "جمعي از دانش آموزان يزد آمادگي خود را براي شرکت در راهپيمايي روز 13 آبان اعلام کردند.

تعدادي از آنها روز سه شنبه به ايرنا گفتند: بزرگداشت چنين روزي در اين برهه که اسراييل جنايتکار، مردم مظلوم فلسطين را به خاک و خون مي کشد از اهميت خاصي برخوردار است.
"اعظم سليميان" دانش آموزي يزدي گفت: مردم ايران هنوز خاطره تلخ دشمني آمريکا در جنگ تحميلي را فراموش نکرده اند.
وي اظهار داشت: ما دانش آموزان وظيفه داريم پيام خونهاي پاکي که بدست آمريکا ريخته شده را به گوش جهانيان برسانيم و روز 13 آبان فرصت مناسبي براي افشاگري جنايتهاي آمريکاست.
دانش آموز ديگري نيز با اعلام آمادگي براي حضور در اين آيين از ديگر دانش آموزان استان خواست در اين عرصه حضوري فعال داشته باشند.
"افسانه اسماعيلي" گفت: روز ملي مبارزه با استکبار جهاني فرصت مناسبي است تا جهانيان از دسيسه هاي پشت پرده آمريکا براي تصاحب ثروتهاي طبيعي کشورهاي جهان سوم و مسلمانان آگاه شوند.
وي افزود: در اين روز تاريخي لانه جاسوسي شيطان بزرگ بدست دانشجويان انقلابي تسخير و ماهيت استعماري آمريکا برهمگان آشکار شد.
اسماعيلي اظهار داشت: بر همه ايرانيان واجب است که اين روز را گرامي بداريم چرا که در اين روز آمريکاي جنايتکار را از خانه خود بيرون کرديم.
وي تصريح کرد: من در راهپيمايي روز سيزده آبان که به مناسبت روز دانش آموز و محکوم کردن جنايت آمريکار برگزار مي شود شرکت خواهم کرد.
دانش آموز ديگري مي گويد: وظيفه تک تک مردم به ويژه جوانان و نوجوانان است که در اين راهپپمايي حضور يابند.
"فائزه دوست محمدي" از دانش آموزان خواست در راهپيمايي حضوري فعال داشته باشند و بار ديگر ضمن انزجار از آمريکا همبستگي خود را با ملت هاي آزاده جهان اعلام کنند.
وي اظهار داشت: امروز دانش آموزان هوشيارند و در خط منويات مقام معظم رهبري به عنوان سکاندار انقلاب اسلامي حر کت مي کنند

یزدفردا