زمان : 24 Tir 1403 - 07:21
شناسه : 197527
بازدید : 2759
آدم‌ها هم از خواب زمستانی بیدار می‌شوند طنز؛ آدم‌ها هم از خواب زمستانی بیدار می‌شوند

یزدفردا: راضیه حسینی: دیده اید هر فصل از سال مناسب پرورش و رویش یک سری گیاه، میوه و گل است؟ یا دیده اید که برخی جانوران مناسب زندگی در فصلهای به خصوصی از سال هستند و وفورشان در زمانی بیشتر از زمانی دیگر است؟ برخی هم در زمانهایی غیر از موقع مناسب به خواب میروند.

درباره خواب زمستانی خرسها از همه بیشتر شنیده ایم اجازه بدهید خدمتتان عرض کنیم که این موارد تنها در گیاهان و جانوران وجود ندارد و انسانها نیز زمان مناسب رویش و بیداری دارند البته با کمی تفاوت!

بیدار شدن این گروه خاص از خواب ربطی به فصل زمینی ندارد این افراد در زمانی به نام پسا انتخابات ریاست جمهوری» بیدار میشوند. پس از بیداری هم از آنجایی که مدت مدیدی را بدون تغذیه خاص بدن خود گذرانده اند عطش و ولع چندبرابری پیدا می کنند غذای این گونه خاص از انسانها دیده شدن است به هر طریق ممکن با غیر ممکن!

در روزهای گذشته شاهد بیداری تعداد زیادی از این گونه افراد بودیم آنها که یک هو تصمیم گرفته اند خود را مطرح کنند. به خبرگزاریها روزنامه ها و جراید مختلف زنگ میزنند و اعلام میکنند اسمشان جزو لیست کابینه است ولی هنوز علنی نشده. در واقع تا اینجای کار یک دوجین کابینه برای دولت جدید وجود دارد و همین طور هم به تعداد افراد اضافه میشود، طوری که اگر به هر طریقی وزیر پیشنهادی اول نتوانست کار خود را انجام دهد ،ده دوازده وزیر دیگر برای انجام کار وجود دارد!

این در حالی است که چندین بار از طرف دولت جدید اعلام شده هنوز هیچ فردی برای کابینه انتخاب نشده و تازه کارگروه در حال تشکیل است تا افراد اصلح انتخاب شوند.

اما از آنجایی که همیشه در کشور ما یک سری افراد هستند که از بالا خبر دارند و در گوشی به پایین خبر میدهند، پس هر کسی میتواند بگوید من گزینه اصلی هستم اگر بگویید همین الان رئیس جمهور منتخب گفت هنوز با کسی صحبت نکرده اند، میگوید: "اون خبر نداره من از بالا میدونم"

بالایی که این افراد مدنظرشان است احتمالاً جایی بین كرات منظومه شمسی است. شاید موجودات فرازمینی در مریخ خبر رساندهاند شاید هم جایی که هیچ کس نمیداند.