زمان : 12 Aban 1388 - 15:29
شناسه : 19751
بازدید : 1406
برنامه هاي آموزش وپرورش درروز 13‌آبان تشریح شد برنامه هاي آموزش وپرورش درروز 13‌آبان تشریح شد

برنامه هاي آموزش وپرورش درروز 13‌آبان تشریح شد

یزدفردامعاون پرورشي وتربيت بدني آموزش وپرورش "امسال با حضور دانش آموزان استان يزد شاهد برگزاري باشكوه برنامه ها وراهپيمائي 13 آبان خواهيم بود "

حميد رستگاري امروز در گفتگو با خبرنگاریزدفردا اظهار داشت: مراسم راهپيمايي در روز چهارشنبه 13 آبان راس ساعت 9:30 آغاز مي‌شود و دانش‌آموزان و ساير اقشار مردم از سه مسير در اين راهپيمايي شركت مي‌كنند.
وي افزود: مسيرهاي راهپيمايي شامل ميدان‌ شهيد بهشتي تا ميدان اميرچخماق، ميدان سيدمصطفي خميني (بعثت) تا ميدان اميرچخماق و مسجد حظيره تا ميدان امير چخماق است.
رستگاري خاطرنشان كرد: هر گروه از راه‌پيمايان پس از طي مسير مورد نظر خود در مجموعه اميرچخماق در چهارراه شهدا اجتماع مي‌كنند و مراسم ويژه اين روز كه به نام «دانش‌آموز بسيجي و استكبارستيزي» نامگذاري شده است را برپا مي‌كنند.
وي ادامه داد:‌ امسال روز 13 آبان در سراسر استان با هماهنگي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، ارگان‌هاي ذي‌ربط و تشكل‌هاي دانش‌آموزي، حضور پرشور دانش‌آموزان را در راهپيمايي نظاره‌گر خواهيم بود.
رستگاري عنوان كرد: در اين روز مراسم راه‌پيمايي به طور هم‌زمان در سراسر كشور و از ساعت 9:30 آغاز مي‌شود و در اين برنامه علاوه بر سخنراني مسئولان، قطعنامه دانش‌آموزان قرائت خواهد شد.
وي همچنين بيان داشت: در اين روز دانش‌آموزان استان يزد سرودهاي «مرگ بر آمريكا» و «وطن من» را يك‌صدا به نشانه نفرت از آمريكا اجرا مي‌كنند.
رستگاري يادآور شد: در راهپيمايي اين روز 50 هزار دانش‌آموز واحدهاي پوينده و پيشگامان به صورت سازماندهي شده شركت مي‌كنند و دانش‌آموزان مقطع ابتدايي نيز مراسم استكبار ستيزي را در مدارس خود اجرا مي‌كنند.
وي خاطرنشان كرد: دانش‌آموزان مقطع ابتدايي همچنين در مدارس خود نمايشگاه و مسابقه نقاشي نيز با اين موضوع برگزار مي‌كنند.
رستگاري بيان داشت: هماهنگي‌هاي لازم به منظور برگزاري هرچه باشكوه‌تر مراسم اين روز بزرگ انجام شده و در كميته دانش‌آموزي 13 آبان و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني تاكنون دو جلسه تشكيل شده است.

یزدفردا