زمان : 23 Tir 1403 - 18:13
شناسه : 197477
بازدید : 3087
نشست بررسی مدیریت مصرف برق در صنایع استان یزد برگزار شد نشست بررسی مدیریت مصرف برق در صنایع استان یزد برگزار شد یزدفردا: به میزبانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد نشست بررسی مدیریت مصرف برق در صنایع استان با حضور اعضای انجمن تخصصی صنایع همگن فولاد، ذوب و ریخته‌گری استان برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: نشست تخصصی بررسی مدیریت مصرف برق در صنایع استان یزد، صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری و اعضای انجمن تخصصی صنایع همگن فولاد، ذوب و ریخته‌گری استان برگزار شد.

محمد علی شاه‌حسینی در این نشست، پس از شنیدن مسائل و مشکلات اعضای انجمن، راهکار و توصیه‌های مؤثری در رفع این مشکلات ارائه کرد.


وی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای تأمین برق صنایع در فصل گرم سال، گفت: با وجود اینکه بارها بر ضرورت برنامه‌ریزی برای تأمین برق در تابستان و گاز در زمستان برای واحدهای صنعتی و تولیدی تاکید می‌شود اما در سال‌های گذشته به منظور تأمین برق بخش خانگی، برق صنایع در برخی روزهای سال قطع می‌شد و این وضعیت خسارت‌های بسیاری به حوزه صنعت و تولید وارد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد افزود: در آستانه فرارسیدن فصل تابستان، ما در استان با شرایطی مواجه هستیم که کل کشور نیز کم‌وبیش با ابعاد مختلف آن دست‌وپنجه نرم می‌کند و برای مدیریت حوزه برق و اصلاح الگوی مصرف به تعامل همه دستگاه‌ها نیاز است تا اگر با قطعی‌های منظم، جور کمبود برق به صنایع تحمیل می‌شود.