زمان : 23 Tir 1403 - 17:52
شناسه : 197469
بازدید : 3162
درخواست انتقال خون کرمان برای اهدا در تاسوعا و عاشورا/ نیاز به O منفی درخواست انتقال خون کرمان برای اهدا در تاسوعا و عاشورا/ نیاز به O منفی یزدفردا: مدیرکل انتقال خون استان کرمان ضمن اعلام ساعات کاری مراکز اهدای خون استان در تاسوعا و عاشورای حسینی، از مردم نوعدوست برای انجام امر خداپسندانه اهدای خون دعوت کرد.

به گزارش یزدفردا: دکتر ایرج شکوهی امروز ۲۳ تیرماه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، امام حسین (علیه السلام) اظهار کرد: مراکز اهدای خون سراسر استان کرمان مانند هر ساله در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان اهداکنندگان خون هستند.

وی بیان کرد: پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن شهر کرمان و مرکز اهدای خون شهید فیروزی واقع در میدان آزادی ابتدای بلوار جمهوری در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ فعال خواهند بود.

شکوهی بیان کرد: تیم سیار اهدای خون کرمان نیز در روز تاسوعا از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ در تکیه فاطمیه باغین و در روز عاشورا از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ در زنگی‌آباد حضور خواهد داشت.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: پایگاه‌های اهدای خون در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم نیز در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به اهداکنندگان خون هستند.

وی ضمن دعوت از عزاداران حسینی برای اهدای خون و پیوستن به پویش ایثار حسینی، یادآور شد: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی مختص زمان خاصی نیست بلکه یک نیاز همیشگی است. بنابراین از مردم درخواست داریم بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند و با اهدای خون خود زمزمه حیات را دوباره در دل‌های بیماران به جریان اندازند.

شکوهی در پایان گفت: به تمام گروه‌های خونی به ویژه AB مثبت و O منفی نیاز است.