زمان : 21 Tir 1403 - 16:22
شناسه : 197323
بازدید : 3174
بررسی ۲۵ طرح در کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک بررسی ۲۵ طرح در کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک یزدفردا: معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از بررسی ۲۵ طرح در کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک خبرداد.

به گزارش یزدفردا: بعدازظهرچهارشنبه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک به ریاست محمد علی شاه‌حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و با حضور اعضای این کمیسیون در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.

شاه‌حسینی با اشاره به بررسی ۲۵ طرح در این کمیسیون اظهار کرد: با بررسی و درنظر گرفتن اقدامات و راهکارهای اجرایی قانون هوای پاک درخواست این تعداد طرح واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان بررسی شد.

وی بیان کرد: عمده درخواست‌های مطرح شده در زمینه صدور جواز توسعه، اصلاح پروانه بهره برداری، افزایش ظرفیت تولید، و … بود که دستورات لازم برای پیگیری موارد به فرمانداران و دستگاه‌های متولی ابلاغ شد.


قانون هوای پاک دارای ۳۴ ماده است که بر اساس ماده ۱۱ این قانون، کمیسیونی در هر استان به ریاست یکی از معاونان استاندار تشکیل می شود که مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ریاست دبیرخانه این کمیسیون را بر عهده دارد و مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، مدیرکل سازمان بازرسی استان و فرماندار مربوطه دیگر اعضای این کمیسیون را تشکیل می دهند.