زمان : 19 Tir 1403 - 10:40
شناسه : 197221
بازدید : 3449
رئیس ستاد《امید》پزشکیان در استان یزد پیروزی دکتر مسعود پزشکیان را تبریک گفت با صدور پیامی: رئیس ستاد《امید》پزشکیان در استان یزد پیروزی دکتر مسعود پزشکیان را تبریک گفت یزدفردا: محمدرضا عارفی رئیس ستاد امید دکتر پزشکیان در استان  یزد  با صدور پیام تشکر، پیروزی دکتر پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش یزدفردا: در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف ایران و به ویژه استان یزد در روز جمعه ۱۵ تیر ماه با حضور پرشور بر سر صندوق‌های رای، مشارکت آگاهانه و مقتدرانه خود و عظمت اراده ملی را به نمایش گذاشتند.

حضور هوشیارانه مردم و ایجاد شور انتخاباتی برای پیروزی کاندیدای اصلح  دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، پاسخی مدبرانه به مطالبه عمومی برای تغییر و پایان دادن به تندروی‌ها و خسارت زدن به کشور عزیزمان ایران بود.

عزم راسخ و اراده مثال زدنی دوستداران دکتر مسعود پزشکیان در این کارزار ملی، سربلندی کشور عزیزمان ایران را رقم زد و دشمنان خارجی و داخلی را مایوس و ناامید کرد.

اکنون با اتحاد همدلی و با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای احیای سرمایه عظیم اعتماد عمومی به توانمندی خدمتگزاران مردم، دکتر پزشکیان را به منظور اجرای برنامه‌ها و پاسخگویی به مطالبات جامعه همراهی خواهیم کرد.

اینجانب ضمن قدردانی از اعتماد و انتخاب آگاهانه مردم عزیز استان یزد و پاسداشت تلاش‌های شبانه‌روزی تمامی دست اندرکاران انتخابات، به ویژه روسا، مشاورین و اعضای ستاد مردمی امید دکتر پزشکیان در مرکز و شهرستان‌های استان یزد، از همکاری خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه صمیمانه سپاسگزارم.

محمدرضا عارفی
رئیس ستاد مردمی امید دکتر مسعود پزشکیان در استان یزد

ستاد«امید» دکتر پزشکیان -استان یزد