زمان : 04 Tir 1403 - 07:05
شناسه : 197013
بازدید : 2907
رویداد « شادمانه غدیر»، رویدادی خانواده محور و اررزشمند برای معرفی رویداد تاریخی بزرگ در جهان اسلام است استاندار یزد: رویداد « شادمانه غدیر»، رویدادی خانواده محور و اررزشمند برای معرفی رویداد تاریخی بزرگ در جهان اسلام است

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ مهران فاطمی استاندار یزد با حضور در ویژه برنامه « شادمانه غدیر » در محل پردیس فرهنگیان استان یزد ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت گفت: عید غدیر به عنوان عیدالله اکبر است که به عنوان بزرگ‌ترین عید شیعیان جهان شناخته می شود و این روز را باید به خوبی گرامی بداریم و با برگزاری جشن های بزرگ در جهت معرفی ویژگی های این روز گام برداریم.

وی افزود: الحمدلله به همت شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد شاهد برگزاری رویداد ارزشمند «شادمانه غدیر» هستیم که بیش از 140 غرفه به ارائه فعالیت های فرهنگی و هنری در زمینه غدیر کرده اند.

استاندار یزد بیان کرد: غدیر به عنوان رویداد تاریخی بزرگ در جهان اسلام است که باید این روز را به خوبی گرامی بداریم و این حرکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی نیز گامی در این مسیر است.

فاطمی بیان کرد: از مردم استان دعوت می کنیم که در این رویداد ارزشمند حضور پیدا کرده و از برنامه های آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: برنامه شادمانه غدیر محیط خانواده محور، مفرح و شاد است که مردم می توانند از آن استفاده کنند و امیدواریم این اقدامات روز به روز گسترش پیدا کند.