زمان : 10 Aban 1388 - 21:26
شناسه : 19687
بازدید : 4201
هفتمين روز جام پيشگامان كوير يزد:  تربيت بدني با سبد گل به خانه رفت هفتمين روز جام پيشگامان كوير يزد: تربيت بدني با سبد گل به خانه رفت

هفتمين روز جام پيشگامان كوير يزد:

تربيت بدني با سبد گل به خانه رفت


یزدفردا "در هفتمين روز مسابقات فوتسال جام پيشگامان كوير يزد تيم منتخب كارمندان تربيت بدني با 6 گل كارمندان شهرداري يزد را روانه خانه كرد.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومي گروه پيشگامان كوير ، هرچند شهرداري هم در اين ديدار 3 گل زد ولي در پايان وقت بازي اين تيم تربيت بدني بود كه عنوان برنده را از آن خود كرد.
كارمندان شركت دخانيات هم توانستند يكي از تيم هاي سه گانه كارمندان شركت پيشگامان كوير با نام بوعلي را با نتيجه 3 بر 1 بدرقه كنند.ديگر تيم كارمندان شركت پيشگامان كوير با نام صدوقي نيز در برابر رقيب آموزش و پرورشي خود دوام نياورد و با نتيجه 4 بر2 مغلوب شد.
اما تيم سوم كارمندان پيشگامان كوير در يك بازي سرعتي توانست كارمندان سازمان صداو سيما را با نتيجه پرگل 9 بر يك شكست دهد.
كميته امداد هم كارمندان شركت مخابرات را با نتيجه 8 بر 3 بازنده كرد. كارمندان دو تيم دانشگاه آزاد و اداره پست استان هم به نتيجه يك بر يك رضايت دادند.
گفتني است امروز يكشنبه اين مسابقات در مرحله مقدماتي پيگيري خواهد شد و 12 تيم با هم به رقابت خواهند پرداخت.
گفتني است مسابقات فوتسال جام پيشگامان كوير به مناسبت پانزدهمين سال تاسيس اين شركت با حضور 21 تيم از كارمندان ارگان هاي دولتي استان در سالن وحدت يزد در حال پيگيري است.

یزدفردا