زمان : 09 Aban 1388 - 19:04
شناسه : 19661
بازدید : 6126
چرا پناهندگی دختر آقای کلهر با آب و تاب رسانه ای می شود؟!!! چرا پناهندگی دختر آقای کلهر با آب و تاب رسانه ای می شود؟!!!

چرا پناهندگی دختر آقای کلهر با آب و تاب رسانه ای می شود؟!!!

محسن  حافظی فر
کلهر مشاور آقای احمدی نژاد می گوید: اگر (نرگس) دختر کلهر نبود باز هم آنقدر خبر ساز می شد؟ این همه جنجال خبری سو استفاده از نام مهدی کلهر نیست؟

آقای کلهر حق دارند! براستی چرا باید یک اتفاق در حوزه خصوصی زندگی آقای کلهر و امثال ایشان در رسانه ها با آب و تاب انعکاس یابد؟ خانواده آقای کلهر و حتی خود آقای کلهر منهای موقعیتی که دارند یکی از افراد این جامعه هستند و بعید نیست در معرض اتفاقاتی واقع شوند مثل همه ی شهروندان دیگر. اما چرا این اتفاقات در مورد مسئولین و خانواده آنها در بوق و کرنا می شود؟ پیش از این نیز فرار فرزند آقای محسن رضایی به آمریکا، مهاجرت فرزند آقای خزعلی به آمریکا، تغییر مواضع دیگر فرزند ایشان و قرار گرفتن در مقابل پدر و ... با آب و تاب در رسانه ها انعکاس پیدا کرده بود.

به نظر نگارنده مسئول بخشی از این جنجال آفرینی رسانه ها خود آقایان هستند؛ وقتی آنها در ترسیم وضعیت جامعه جز گل و بلبل چیزی نمی گویند و چنان بهشتی می آفرینند که بیا و ببین، وقتی آقایان چنان سخن می گویند که گویی در این جامعه همه جوانان آنچنان مشکل جدی با مواضع رسمی دولت ندارند و اگر هم عنادی در پوشش ظاهری ( با آنچه قرائت رسمی است ) دیده می شود چیزی جز نشات گرفته از تمایلات زود گذر و سطحی جوانی نیست و انها در باورهایشان مثل آقای جنتی، کلهر ، رضایی و امثالهم هستند وقتی فرزندشان مخالف آنچه پدرشان می گوید از آب در بیاید طبیعی است که مورد توجه رسانه ها قرار گیرند و خوراک رسانه ها شوند.

اظهار نظر اقای کلهر در مورد پناهندگی دخترش شنیدنی است وی می گوید: گمان می کنم که او توسط دشمنان مملکت اغفال و نقش ابزار تبلیغاتی آنها را ایفا کرده است به عنوان یک پدر به او نصیحت می کنم ابزار دشمن علیه کشورش نشود و راهی نرود که بازگشتی در آن وجود نداشته باشد. توجه می کنید ! آقای کلهر هنوز هم فرافکنی می کنند و خود اسباب تشویش اذهان عمومی را فراهم می آورندحال پر بیراه نیست اگرخوانندگان مصاحبه آقای کلهر از خود بپرسند:

چگونه دشمن در خانه مشاور رئیس جمهور نفوذ کرده و فرزندش را گول زده است؟ واقعا" دشمن ما باید چقدر قوی باشد که در خانه یکی از مسئولین بلند پایه نفوذ کند؟ اگر دشمن بتواند ذهن و فکر یکی از نزدیکان مسئول بلند پایه را بدزد آیا نخواهد توانست به واسطه همین گول خورده اسناد محرمانه نظام را از کیف این مسئول برباید؟ در صورتی که موضوع به این پیچیدگی نیست که در لابلای سخنان آقای کلهر مشاهده می شود بلکه نرگس کلهر نیز جوانی است مثل میلیونها جوانی که در این جامعه زندگی می کنند و متاسفانه مسئولین برداشت درستی از مطالبات آنها ندارند یا نمی خواهند داشته باشند.