زمان : 08 Aban 1388 - 01:35
شناسه : 19652
بازدید : 8218
ثبت نام 180000 یزدی برای شرکت در همایش بزرگ پیاده  روي خانوادگي ميلاد امام رضا (ع) در يزد ثبت نام 180000 یزدی برای شرکت در همایش بزرگ پیاده روي خانوادگي ميلاد امام رضا (ع) در يزد

ثبت نام 180000 یزدی برای شرکت در همایش بزرگ پیاده  روي خانوادگي ميلاد امام رضا (ع) در يزد


به گزارش یزدفردا : بيش از 18000 هزار نفر از مردم یزد جهت شرکت در همايش پياده روي خانوادگي كه قرار است فردا ، 8 آبان ماه همزمان با ميلاد امام رضا (ع) در يزد برگزار شود    ثبت نام كرده اند.

تا عصر روز پنج شنبه نزدیک به    180000 نفربا ارائه كد ملي و مشخصات فردي كد رهگيري شركت در قرعه كشي دريافت كرده اند.

ثبت نام تا روز 7 آبان ماه از طريق تلفن سه رقمي 135 ادامه خواهد داشت. همشهريان مي توانند بعد از اتصال به اپراتور 135 عدد 9 را انتخاب وسپس كد ملي و مشخصات فردي خود را وارد كنند و در پايان با گرفتن كد رهگيري به عنوان يكي از ثبت نام كنندگان اين مسابقه به شمار آيند.

خباززاده رییس هیئت ورزش همگانی یزد در گفتگو با یزدفردا  اظهار داشت   :مراسم قرعه کشی در پایان این مراسم در مجموعه باستانی امیرچقماق یزد برگزار خواهد شد .
وی در ادامه افزود  :در جهت جلوگیری از تجمع
شرکت کنندگان بیش از ظرفیت مجموعه امیرچقماق   اکیپ های سیاری در سرتاسر خیابان قیام و امام خمینی مستقر خواهند بود که هماهنگی های لازم جهت دریافت کد رهگیری برندگان احتمالی این همایش را انجام خواهند داد .

وی از شرکت کنندگان در این همایش خواست :در صورت اعلام کد آنها خود را به نزدیک ترین اکیپ مستقر در خیابان های قیام و امام و مجموعه امیرچقماق معرفی نمایند .


یزدفردا