زمان : 04 Aban 1388 - 16:34
شناسه : 19594
بازدید : 6012
 مهندس اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق از اداره کل گمرک استان یزد بازدید کرد مهندس اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق از اداره کل گمرک استان یزد بازدید کرد

 مهندس اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق از اداره کل گمرک استان یزد بازدید کرد

یزدفردا "مهندس اولیاء در جریان بازدید از اداره کل گمرک استان یزد:گمرک استان با توجه به ضرفیت های بالقوه خود و سلامت و کارآمدی کارکنان خود از جایگاه برتری در کشور برخوردار شود.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام لدفتر نماینده مردم یزد و صدوق:دراین بازدید چاوشی زاده مدیر کل گمرک استان یزد گزارشی از روند صادرات از این اداره کل را در 6ماهه نخست سا ل جاری و همچنین احداث سایت اداری گمرک استان که از مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری است ارائه نمود.
نماینده مردم یزد و صدوق بر ضرورت پی گیری جدی تر مسئولان گمرک استان و سازمان مسکن و شهرسازی برای تصویب طرح مذکور در کمیسیون ماده 32 و تامین بودجه ساختمان گمرک تاکید کرد و اظهار داشت هرچه زودتر طرح توجیه فنی و اقتصادی طرح با عنایت به خدمات گمرک استان تهیه و با حمایت مسئولان کشوری گمرک و معا ونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بودجه مورد نیاز برای احداث سایت گمرک استان اختصاص یابد .
در این بازدید گزارشی از عملکرد واحد های مختلف گمرک چون IT،امور قضایی، امور مالی و بودجه ومعاونت گمرکی این اداره کل ارائه گردید.
عضو کمیسیون عمران با بیان توانمندی های استان خواستار استفاده ازIT برای کاهش مراجعات غیر ضرور ارباب رجوع و کاهش مراحل اداری برای رضایت مندی بیشتر مردم در این دستگاه اجرائی شد.
نماینده مردم یزد و صدوق ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کارکنان گمرک استان، تاکید کرد با تعامل با سایر دستگاههای مرتبط در استان میزان صادرات از این گمرک در همه اقلام افزایش یافته، روند فعلی برای خدمت رسانی به صاحبان کالا بیش ار پیش تسهیل گردد.

یزدفردا