زمان : 01 Khordad 1403 - 17:05
شناسه : 195926
بازدید : 2785
حضور میدانی شهید آیت الله رئیسی، قوت قلبی برای محرومان بود مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان: حضور میدانی شهید آیت الله رئیسی، قوت قلبی برای محرومان بود یزدفردا: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حضور رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در سخت ترین مکان‌ها و مشاهده میدانی مشکلات مردم به ویژه حضور در یکی از روستاهای زهکلوت در هنگام طوفان شن قوت قلبی برای محرومان جامعه بود.

به گزارش یزدفردا: شامگاه ۳۱ اردیبهشت ماه مراسم یادبود شهدای خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان همزمان با آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر توسط جامعه ایثارگران فرهنگی کرمان برگزار شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم  با تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی خادم الرضا و همراهان ایشان اظهار کرد: حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد. 

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی به معنای واقعی خادم مردم بود، افزود: رئیس جمهور شهید، خادم ملت از جان خود گذشت و آرام نگرفت تا همنوع و هم وطن او در آرامش زندگی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به خدمات بی نظیر آیت الله رئیسی در دولت سیزدهم گفت: به خدمات ماندگار آیت الله رئیسی می‌توان از پیام‌های سران کشورهای مختلف پی برد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته روزهای تلخ بسیاری دیده اما با عنایات الهی و هدایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت مردم بزرگوار توانستیم این مصائب را به جلوه‌های ماندگار همدلی ملی و اتحاد اجتماعی تبدیل کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره وزیر شهید وزارت خارجه امیر عبداللهیان گفت: خدمات ارزنده این بزرگوار در حوزه دیپلماسی خارجی در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود.

رضایی اظهار کرد: جمهوری اسلامی تنها حکومتی است که ذره‌ای از خاک کشور را به بیگانه نداد و این مرهون خون شهدای انقلاب است.