زمان : 04 Aban 1388 - 00:40
شناسه : 19591
بازدید : 5891
گریه ای سخت و شیرین در آغوش مادرپس از بیست سال دوری(به همراه گزارش تصویری) گریه ای سخت و شیرین در آغوش مادرپس از بیست سال دوری(به همراه گزارش تصویری)

گریه ای سخت و شیرین در آغوش مادرپس از بیست سال دوری(به همراه گزارش تصویری)


یزدفردا-مهریز " اعظم زارع "بعد از گذشت بیست سال و در کمال ناباوری فرزندی مادر خود را پیدا کرد .

عباسعلی زارع معاون فرهنگی شهرداری ضمن اعلام این مطلب گفت : وحیده زارع بیدکی که از یکسالگی توسط پدر خود از مادرش جدا شده بود و به تنهایی نزد او زندگی می کرد بعد از گذشت 20سال و با تلاش فراوان موفق شد مادر خود را در یکی از محلات تهران پیدا نماید و به یاد محبت های مادرانه ای که توسط پدر کم لطفش از او دریغ شده بود در آغوش مادر قرار گرفته و ساعاتی را اشک شوق سر دهد .

خانم زارع بیدکی گفت : طی این مدت بدلیل ترس از پدر ، نتوانستیم به جستجوی مادرمان بپردازیم تا اینکه بعد از فوت او با کمک شوهر و سایر اقوام نزدیک با جستجوهای مکرر و در کمال ناامیدی توانستم عزیزترین   خود را پیدا کنم .

در همین رابطه مادر او که خانم اقدس مؤمنی ساعی نام دارد گفت : بعد از این مدت هرگز باور نمی کردم دخترم را پیدا کنم هرچند که در تمام لحظات به یادش بودم و همیشه از درگاه خداوند و ائمه اطهار تقاضا می کردم حتی برای یک لحظه دوباره او را ببینم و سخت او را در آغوش گیرم . وی اضافه کرد هنوز هم فکر می کنم در خواب خوشی فرو رفته ام و در این خواب شیرین و زیبا خود و فرزندم را در بهشت می بینم.







یزدفردا