زمان : 03 Aban 1388 - 20:31
شناسه : 19582
بازدید : 7830
حسین شریعتمداری : دریافت جایزه گفتگوی جهانی از سوی خاتمی یعنی اعلام رسمی خروج از نظام اسلامی حسین شریعتمداری : دریافت جایزه گفتگوی جهانی از سوی خاتمی یعنی اعلام رسمی خروج از نظام اسلامی

حسین شریعتمداری :

دریافت جایزه گفتگوی جهانی از سوی خاتمی یعنی اعلام رسمی خروج از نظام اسلامی

اهداي جايزه ياد شده به آقاي خاتمي در حالي كه فتنه اخير با شكست رسوايي برانگيزي روبرو شده است، پيام حمايت آمريكا و متحدانش از سران فتنه نيز تلقي مي شود.

یزدفردا –حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشت روز کیهان با حمله مجدد به سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین کشورمان نوشت: در صورتی که خاتمی جایزه گفتگوی جهانی را به طور مشترک به همراه داریوش شایگان دریافت کند ، این اقدام او به منزله اعلام رسمی او برای خروج از نظام اسلامی خواهد بود.

به گزارش عصر ایران ، شریعتمداری با اشاره به اعطای جایزه به خاتمی و شایگان می نویسد : " اهداي اين جايزه قبل از آن كه نشانه شايستگي ها و امتيازات دريافت كنندگان جايزه در موضوع مورد اشاره باشد، نشانه شكست سنگين توطئه اخير آمريكا و متحدانش عليه ايران اسلامي است و از اين روي اهداي اين جايزه مشترك به رئيس جمهور سابق و داريوش شايگان- يكي از مهره هاي شناخته شده و تابلودار در ضديت با اسلام و انقلاب اسلامي- بي آن كه اهداكنندگان خواسته و يا متوجه باشند، اعتراف به اقتدار جمهوري اسلامي ايران و پاي بندي نظام به آموزه هاي اسلامي و انقلابي و اقرار به ناتواني آمريكا از مقابله با آن است... موارد زير در اين باره گفتني است؛

الف: داريوش شايگان كه به طور مشترك با آقاي خاتمي نامزد دريافت جايزه «گفت وگوي جهاني»! شده است، سوابق زير را در كارنامه خود دارد؛
مشاور دفتر فرح پهلوي، عضو كد دار ساواك، مسئول دفتر رضا پهلوي در آمريكا، سردبير نشريه «ايران نامه» اشرف پهلوي، داراي دهها سخنراني و نوشته در حمايت از رضاخان پهلوي، همكار بنياد آمريكايي وودرو ويلسون، داريوش شايگان به فحاشي عليه حضرت امام(ره) معروف است. او در نوشته ها و سخنراني هاي متعدد خويش- مراجعه كنيد به جلد هشتم كتاب نيمه پنهان از انتشارات دفتر پژوهش هاي كيهان- بارها به صراحت از اسلام به عنوان ديني كه فاقد كارآيي است ياد كرده! و بر ضرورت تسليم در برابر آمريكا تاكيد ورزيده است.

داريوش شايگان طي مقاله اي در روزنامه زنجيره اي جامعه- 28ارديبهشت ماه 77- مي نويسد: «... اصطلاحي در بين اروپاييان رايج شد كه: اگر نمي توانيم با آنها بجنگيم، پس به آنها ملحق شويم... ممكن است گفته شود پيوستن به آنها و همراه شدن با آنها وابستگي است. اما بايد توجه داشت كه مشكل وابستگي بحث كاملا كهنه شده است...»

ب: بنياد تازه تاسيس «گفت وگوي جهاني» مي توانست جايزه ياد شده را تنها به آقاي خاتمي اهداء كند و يا نفر مشترك را از ميان كساني برگزيند كه به دشمني و كينه توزي آشكار با اسلام و انقلاب و امام و حمايت بي پرده از وابستگي ايران به آمريكا مشهور و معروف نباشد، ولي با انتخاب داريوش شايگان و اهداي جايزه مشترك به خاتمي و او، به گونه اي آشكار علت اصلي اهداي اين جايزه را براي افكار عمومي جهانيان توضيح مي دهد و آن، اعلام صريح و بي پرده اين نكته است كه جايزه ياد شده نشانه پايان موفقيت آميز پروژه استحاله خاتمي و شكار قطعي وي براي به كارگيري در اردوگاه دشمنان اسلام، انقلاب و امام(ره) است. آيا اهداي مشترك جايزه مزبور به خاتمي و شايگان مي تواند تعريف و مفهوم ديگري غير از اين داشته باشد؟!

ج: خاتمي اگرچه طي چند سال گذشته و مخصوصاً در جريان فتنه اخير نشان داد كه رويكردي نه فقط متفاوت، بلكه متضاد با نظام و انقلاب و امام(ره) پيدا كرده است ولي كماكان داعيه همراهي با نظام اسلامي را دارد و هنوز به صراحت، خروج قطعي خود از اردوگاه انقلاب را اعلام نكرده است. پذيرش جايزه مورد اشاره و قبول اشتراك با يكي ازجرثومه هاي پليد و دشمنان تابلودار حضرت امام(ره) نظير داريوش شايگان مي تواند به مفهوم اعلام خروج كامل وي از اردوگاه ايران اسلامي تلقي شود.

سايت هاي داخلي و خارجي وابسته به كودتاي مخملي و روزنامه هاي زنجيره اي با آب و تاب از اهداي جايزه «گفت وگوي جهاني» به خاتمي و شايگان ياد كرده اند و بي آن كه به اهداف شناخته شده از اهداي اين جايزه اشاره كنند و يا درباره هويت داريوش شايگان چيزي به روي خود بياورند، به اين جايزه افتخار!! نيز كرده اند. و اما، اگر آقاي خاتمي با اعلام خروج كامل خود از اردوگاه نظام و انقلاب و امام(ره) موافق نيست، بايد به صراحت- كه در مقابله با دشمنان كمتر از ايشان ديده شده- از دريافت اين جايزه خودداري كند... اين گوي و اين ميدان!

اهداي جايزه ياد شده به آقاي خاتمي در حالي كه فتنه اخير با شكست رسوايي برانگيزي روبرو شده است، پيام حمايت آمريكا و متحدانش از سران فتنه نيز تلقي مي شود و قبل از هرچيز نشانه نااميدي كامل دشمنان بيروني از كارآمدي فتنه اي است كه طراحي كرده و به صحنه آورده بودند. چرا كه وقتي دشمن به اهرم هاي بي ارزش و دم دستي نظير اهداي جايزه فلان از سوي فلان بنياد تازه تاسيس و بي نام و نشان به دست اندركاران فتنه اخير متوسل مي شود، كمترين ترديدي باقي نمي ماند كه طراحان فتنه به آخر خط رسيده اند.

دانمارك طي چند سال اخير با انتشار دهها كاريكاتور موهن عليه رسول خدا(ص) و اصرار دولت اين كشور بر ادامه اين اقدام به عنوان يكي از كينه توزترين كشورهاي اروپايي نسبت به اسلام و ملت هاي مسلمان شناخته مي شود. تا آنجا كه در بسياري از كشورهاي اسلامي و از جمله ايران شاهد اعتراض ها و تظاهرات فراوان و گسترده اي عليه اين كشور بوده ايم. انتخاب دانمارك براي تاسيس بنياد «گفت وگوي جهاني» و اهداي اولين جايزه آن به خاتمي و شايگان نمي تواند با دشمني اعلام شده دولت اين كشور عليه اسلام عزيز بي ارتباط باشد. مي تواند؟! "

یزدفردا