زمان : 03 Aban 1388 - 20:17
شناسه : 19579
بازدید : 3001
جشنواره هنرهای تجسمی میبد نفرات برتر خود را شناخت جشنواره هنرهای تجسمی میبد نفرات برتر خود را شناخت

جشنواره هنرهای تجسمی میبد نفرات برتر خود را شناخت

یزدفردا "دبیر اولین جشنواره هنرهای تجسمی میبد حضور پرشور هنرمندان برگزاری کارگاه آموزشی موفق و مسابقه نقاشی کودکان را از مهمترین برنامه ها برشمرد.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد ، عبدالعظیم پویا گفت: در این جشنواره 3 روزه که به همت بنیاد میبدی وبا همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش و پرورش، انجمن هنرهای تجسمی میبد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد تعداد 370 نفر با 780 اثر در بخش طراحی آرم و 5000 نفر در مسابقه نقاشی کودکان با موضوع محیط زیست شرکت داشتند.
حضور اساتید برجسته هنر گرافیک ایران از جمله استاد قباد شیوا ، مسعود سپهر ، دکتر سید حسن سلطانی و نجم الدین فرخ یار اهمیت این جشنواره را دو چندان نمود.
سید حسین اسعدی ، معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در مراسم افتتاحیه ضمن خوش آمدگویی به اساتید برجسته کشوری و میهمانان از جایگاه و نقش برجسته هنرمندان میبدی در استان و موفقیت های هنرمندان هنرستانهای تجسمی دختران و پسران و کسب رتبه های اول و دوم قبولی کنکور کشوری تمجید نمود.
همچنین برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه توسط اساتید و تجزیه و تحلیل کارهای هنری از جمله برنامه های این جشنواره بود.
حسن مفیدی ، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، به چگونگی شکل گیری هنرستانهای هنرهای تجسمی در شهرستان میبد اشاره نمود و موفقیت های کسب شده را مرهون زحمات اساتید ، مدیران و مسئولان استان و شهرستان دانست .
وی نقش هنر در میبد را نقش ویژه ای برشمرد و استعدادهای هنری میبد را ستود.
در پایان جشنواره سمانه بهروزی ، سیدابراهیم فخرالحسینی و امید نعیم الحبیبی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی و هدایایی به آنها تقدیم شد.
همچنین تعداد 400 هدیه ویژه به میهمانان و 35 هدیه به دانش آموزان برتر شرکت کننده در جشنواره اهدا گردید.

یزدفردا