زمان : 03 Aban 1388 - 20:12
شناسه : 19577
بازدید : 2914
بخشدار مرکزی مهریز: ورزش و فعالیت‌های ورزشی نباید تنها در شهر متمرکز شود بخشدار مرکزی مهریز: ورزش و فعالیت‌های ورزشی نباید تنها در شهر متمرکز شود

بخشدار مرکزی مهریز: ورزش و فعالیت‌های ورزشی نباید تنها در شهر متمرکز شود

یزدفردا "بخشدار مرکزی مهریز گفت: برای ایجاد فضاهای ورزشی در روستاها از حداقل اعتبار بی بهره هستیم.

مهندس سیدمحمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار يزدفردا در مهريز، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از جمعیت روستاهای مهریز با توجه به پراکندگی كه دارند را جوانان تشکیل می‌دهند و علارغم تلاش‌های که برای حفظ جوانان در روستا شده ولی متاسفانه هنوز شاهد مهاجرت چشمگیر جوانان روستایی به شهرها هستیم و کمبود امکانات ورزشی نیز در کنار مشکلات دیگر روستایان نقش بسیار پر رنگی در این مهاجرت دارد.

وی افزود: مشکلات در بخش ورزش در روستاها بسیار زیاد است و واقعیت امر این است که ما حداقل اعتبارات را برای فراهم کردن امکانات ورزشی در روستا نداریم و با توجه به اینکه جوانان روستایی برای دسترسی به امکانات ورزش با مشکلاتی روبه رو هستند برای ایجاد مکان‌های ورزشی در روستاها باید اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

بخشدار مرکزی مهریز اظهار داشت: ورزش و فعالیت‌های ورزشی نباید در شهر متمرکز شود و مسئولین ورزش شهرستان باید بیش از پیش به امر ورزش در روستاها بپردازند.

رستگاری در ادامه افزود: ورزش روستا از اهميت به سزايي برخوردار است و ما براي رشد و توسعه ورزش در روستاها نيازمند اعتبار هستيم.

وي در ادامه گفت: با توجه به اينكه ورزشکاران روستاهاي شهرستان مهریز در سطح قهرمانان ملي ايران هم سهم داشته و دارند، با تمام این‌ها هیچ توجهی به ورزش در روستاها نشده است.

یزدفردا