زمان : 03 Aban 1388 - 20:09
شناسه : 19576
بازدید : 4326
ريیس هیات فوتبال مهریز:  متاسفانه فوتبال در مهریز نیز مانند بسیاری دیگر امورات رنگ محله گرایی به خود گرفته است ريیس هیات فوتبال مهریز: متاسفانه فوتبال در مهریز نیز مانند بسیاری دیگر امورات رنگ محله گرایی به خود گرفته است

ريیس هیات فوتبال مهریز:

 متاسفانه فوتبال در مهریز نیز مانند بسیاری دیگر امورات رنگ محله گرایی به خود گرفته است

یزدفردا "ريیس هیات فوتبال شهرستان مهریز گفت: در دنیای ورزش فوتبال حرف اول را می‌زند ولی با این وجود در شهرستان مهریز از کمبود امکانات و در کنار آن اعتبارات رنج می‌برد.

مهندس ابولقاسم نایبی در گفت‌وگو با خبرنگار يزدفردا در مهريز بيان داشت: ورزش در شهرستان مهریز از کمترین توجه برخوردار است و این کم وجهی می‌تواند در آینده نزدیک اثرات منفی را در پی داشته باشد.

وی افزود: شهرستان مهریز دارای پتانسیل ویژه‌ای در ورزش است كه مدال آوری ورزشکاران دوچرخه سوار در میداین ورزش کشوری و جهانی گواه این واقعیت است.

نایبی تصریح کرد: متاسفانه فوتبال در مهریز نیز مانند بسیاری دیگر امورات در این شهرستان رنگ محله گرایی به خود گرفته است و این برای شهرستانی که چند تیم در لیگ برتر استان دارد خوب نیست.

وي افزود: من نیز در موقعی هیات فوتبال را تحویل گرفتم که قریب به یک سال بود که به علت مشکلات معلومی این هیات تعطیل شده بود و بلاتکلیفی در بین اهالی فوتبال بسیار اوج گرفته بود و مدیریت هیات فوتبال به نوعی در بین تمام ورزشکاران استان زیر سوال رفته بود و علت اصلی قبول این سمت نیز این بود که بتوانیم با ایجاد اتحاد و همدلی بین تیم‌های محله‌های مختلف مهریز گام بزرگی در راستای این ورزش پرطرفدار بردارم.

نایبی گفت: ما بهترین استعدادها را در ورزش فوتبال در مهریز داریم ولی متاسفانه هیچ گونه تلاشی در زمینه رشد و پیشرفت این استعدادها نشده است، شهرستان مهریز هم اکنون 2 تیم در لیگ برتر استان دارد که بودجه سالانه آنها کمتر از یک میلیون تومان است و حتی هزینه ایاب و ذهاب را نیز خود ورزشکاران می‌پردازند و با این وجود و کمبود اعتبار و عدم حمایت و همکاری مدیران کارخانجات صنعتی در مهریز به مشکل می‌توان چرخ این ورزش پر خرج و پر حاشیه را چرخاند.

رييس هيات فوتبال اين شهرستان افزود: اهالی فوتبال در مهریز برای یک بازی کوچک و کم اهمیت حتی از یک رختکن ساده هم بی بهره هستند و متاسفانه نبود این امکانات ساده باعث حضور کم رنگ اهالی فوتبال در وزشگاها شده است.

یزدفردا