زمان : 27 Mehr 1388 - 23:45
شناسه : 19497
بازدید : 2932
پیام استاندار یزد به مناسبت شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هموطنان بلوچ پیام استاندار یزد به مناسبت شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هموطنان بلوچ

پیام استاندار یزد به مناسبت شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هموطنان بلوچ

یزدفردا "استاندار يزد به مناسبت شهادت جمعي از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بزرگان و معتمدين خطه سيستان و بلوچستان پيامي صادر كرد.
محمدرضا فلاح زاده در اين پيام آورده است:
من المومنين رجال صدقوا ماعاهدو الله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا
بار دیگر جنایتکاران و ایادی استکبار جهانی دست خود را به خون پاک ترین فرزندان میهن عزیز اسلامی آغشته کردند و جمعی از سربازان اسلام و دلاور مردان سرزمین شهیدپرور ایران اسلامی را به شهادت رساندند.
شهادت این منادیان وحدت به ویژه شهید والامقام سرلشکر پاسدار نورعلی شوشتری و جمعي از بزرگان و معتمدين خطه دلاورخير سيستان و بلوچستان بار دیگر از چهره کریه ضد انقلاب پرده برداشت و اوج قساوت و کینه توزی دشمنان ملت رشید ایران و اسلام را مبرهن ساخت و ثابت کرد تروریست‌های خونخوار به پشتوانه و حمایت برخی از دولت‌ها از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و وحدت و یکپارچگی مردم این مرز و بوم و بر هم زدن آرامش و امنیت کشور فروگذاری نمی کنند. اما دشمنان اسلام و انقلاب بدانند با این اقدام تروریستی نه تنها به مقاصد پلید خود نخواهند رسید، بلکه عزم مردم و مسئولان را برای رشد و تعالی میهن اسلامی جزم‌تر کرده و سرانجام عاملان این جنایت را به سزای اعمال زشت و شومشان خواهند رساند.
اینجانب شهادت این سرداران والامقام و بزرگان بلوچ را به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، خانواده معززشهدا و ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض کرده و رحمت واسعه خداوندمتعال را براي اين شهيدان گرانقدر و مردم رشید ايران مسئلت می نمایم.

یزدفردا