زمان : 27 Mehr 1388 - 23:14
شناسه : 19485
بازدید : 3761
به ریاست سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار یزد برگزار شد:جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی استان یزد به ریاست سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار یزد برگزار شد:جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی استان یزد
به ریاست سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار یزد برگزار شد:جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی استان یزد

یزدفردا "جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی استان یزد به ریاست سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار و با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و اعضای این کارگروه در محل سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی استانداری یزد،"غلامحسین دشتی" با توجه به طرح پیشنهادی در خصوص گسترش دوچرخه سواری در یزد گفت: ورزش همگانی در چشم انداز آینده استان یزد، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: ورزش های همگانی نشاط و سلامتی مردم را در جامعه ارتقا می دهد.
دشتی با اشاره به طرح تهیه شناسنامه فرهنگی اجتماعی استان اظهار دااشت: رویکرد فرهنگی این طرح تحکیم بنیاد خانواده و افق روشن برنامه ریزی اجتماعی در استان یزد است.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری نیز در این جلسه گفت: لازمه برنامه ریزی دقیق در هر حوزه آمار و اطلاعات صحیح می باشد بنابراین دستگاه ها باید شاخص ها و آمارهای خود را جهت تهیه و تنظیم شناسنامه فرهنگی و اجتماعی استان به دفتر اموراجتماعی استانداری ارائه دهند.
" سید محمدرضا قائم محمدی" افزود: کلیه دستگاه ها طرح های تحقیقاتی در زمینه مسائل اجتماعی را به کمیته علمی این کارگروه داده تا این کمیته با بررسی و تایید، طرح مربوطه را در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و به تصویب نهایی برساند.
در پایان این جلسه اعضا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

یزدفردا