زمان : 27 Mehr 1388 - 23:05
شناسه : 19483
بازدید : 3520
جلسه شورای فنی استان به ریاست معاون عمرانی استاندار یزد بر گزار شد جلسه شورای فنی استان به ریاست معاون عمرانی استاندار یزد بر گزار شد

جلسه شورای فنی استان

به ریاست معاون عمرانی استاندار یزد بر گزار شد


یزدفردا "جلسه شورای فنی استان یزد به ریاست معاون امور عمرانی استاندار و با حضور مدیران استان در محل سالن جلسات اداره جهاد کشاورزی برگزار شد .
به گزارش  یزدفردا بنابراعلام  روابط عمومی استانداری یزد، سید محمد میرسعیدی در این نشست با اشاره به عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان یزدگفت: سختکوشی و قناعت مردم یزد از مهمترین مسائلی که مورد توجه است.
وی افزود: کشاورزان یزدی با کمترین میزان مصرف آب، بیشترین محصول را برداشت می کنند که این امر می تواند برای استان های دیگر نیز سرمشق باشد.
میرسعیدی با اشاره به کمبود منابع آبی در استان اظهار داشت: در زمینه مصرف بهینه آب باید فرهنگ سازی صورت گیرد و صرفه جویی باید به یک فرهنگ برای هر کشاورز، صنعت گر و شهروند تبدیل شود.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد ، نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد این سازمان را ارائه کرد.
ارائه راهکارهای استفاده از فن آوری نانو در صنعت ساختمان نیز از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.
تأکید بر جذب اعتبارات عمرانی سال جاری و اجرای پروژه هایی که امسال برای آنها اعتبار پیش بینی شده ، تشریح بخشنامه نحوه انجام کار به صورت امانی و التزام به اجرای آن و همچنین اجرایی شدن دستورالعمل نحوه بکارگیری نیروهای طرح های عمرانی از ابتدای امسال از مهمترین موضوعاتی بود که در این نشسست مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

یزدفردا