زمان : 27 Mehr 1388 - 15:57
شناسه : 19474
بازدید : 5183
سالن جديد مركز شماره 1 كانون پرورشی کورکان و نوجوانان ابركوه به بهره برداری رسید. سالن جديد مركز شماره 1 كانون پرورشی کورکان و نوجوانان ابركوه به بهره برداری رسید.

سالن جديد مركز شماره 1 كانون پرورشی کورکان و نوجوانان ابركوه به بهره برداری رسید.

یزدفردا :  سالن جديد مركز شماره 1 ابركوه، با حضور امام جمعه محترم شهرستان و كليه مسئولين ادارات و نمايندگان شوراي شهر و مديران و معاونان مدارس همجوار كه در طرح كانون مدرسه شركت داشتند و به همراهي 50 نفر از اعضای مدارس فاطميه، نيكوبخت و دبيرستان عصمت افتتاح گردید.
به گزارش  یزدفرد ا بنابراعلام روابط عمومی کانون استان یزد در این برنامه که علیرضا جلالي، مدير کانون استان، محمد رضا اخوندي، معاون فرهنگی، فرزانه فرازمند، كارشناس فرهنگی و فریده خان احمد، کارشناس آموزش نیز به عنوان میزبان حضور داشتند پس از قرائت قران، سرود ملي و سرود كانون، كليپي در مورد مراحل ساخت مركز، نمايش داده شد.

در ادامه، مدیر کانون ضمن تشکر از همکاری مسئولین شهرستان ابرکوه،در مورد همت مسئولین در جهت جذب زمين اطراف کانون به منظور ایجاد سالن آمفي تئاتر کودک نکاتی را جهت بررسی یادآور شد. قيومي، مسئول مرکز نیز در مورد قدمت این مرکز گفت که مرکز شماره 1 ابرکوه، با 230 متر زيربنا در بهمن 63 به بهره برداری رسید، پس از آن يك انباري و كلاس نجوم توسط يكي از والدين اعضا به مساحت 50 متر به آن اضافه گرديد و در سال 80 ساختمان جديدي بايك سالن نقاشي و سفال ساخته شد كه با وجود محاسن زیاد موجب دو قسمت شدن مركز گردید و اكنون با یاری خداوند و همت فرماندار محترم، امسال با جذب بودجه 22 ميليون از فصل فرهنگ و هنر اتصال دو ساختمان قديم و جديد با تلاش مهندسان مسكن و شهرسازي انجام شد.
اكنون سالن جديد با 130 متر زير بنا فضای مناسبی را برای حضور گسترده تر اعضا در برنامه های کانون فراهم نموده است.
گفتنی است برنامه هاي ديگر این مراسم، كليپی از فعاليتهاي مركز، سرود بلدم شعر بخوانم....... و قرائت اثار اعضا ادبي و مسابقه ای شاد و جذاب بود که با همکاری مسئولین انجام گردید و جايزه برندگان مسابقه نیز تمديد عضويت رايگان يكساله كانون بود .

یزدفردا