زمان : 25 Mehr 1388 - 17:25
شناسه : 19451
بازدید : 3113
مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد: از مشتركين كم مصرف آب قدرداني مي شود مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد: از مشتركين كم مصرف آب قدرداني مي شود

مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد:

از مشتركين كم مصرف آب قدرداني مي شود


یزدفردا  : از مشتركين كم مصرف در استان يزد كه كمتر از الگوآب مصرف مي كنند، قدرداني مي شود.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد يكي از برنامه هايي كه در سالجاري در راستاي مديريت مصرف در چهارچوب سال اصلاح الگوي مصرف در بخش مشتركين مشخص شده است تقدير وتشويق از مشتركيني است كه الگوي مصرف را رعايت كرده اند.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد با اعلام اين خبر گفت : مشتركيني كه كمتر از الگوي مصرف آب يعني كمتر از 20 متر مكعب در ماه هاي عادي و كمتر از 25 متر مكعب در ماه هاي گرم سال شامل خرداد،تير،مرداد و شهريور آب مصرف مي كنند يك چهارم قيمت تمام شده آب گرفته مي شود و شامل هيچگونه جريمه اي بدليل عدم رعايت الگوي مصرف نمي شوند.
محمد رضا محمدي ياد آورشد: در صورتيكه مصرف مشتركين مذكور نسبت به سال قبل 10 درصد كاهش داشته باشد و در هردو سال(سال گذشته و سالجاري)هم الگوي مصرف را رعايت كرده باشند قبوض آب بهاي يك سالشان بخشيده مي شود بعلاوه سردوش هاي كاهنده مصرف آب نيز در محل درب منزلشان به آنها اهداء خواهد شد.
وي بيان كرد: اما مشتركيني كه الگوي مصرف آب را رعايت نكنند بين 25 تا 30 درصد جريمه مي شوند و جرائم آنها تحت عنوان مازاد بر الگوي مصرف در قبوض آب بهاء اعمال و اخذ مي شود.
محمدي با اشاره به اهميت و ارزش الگوي مصرف گفت: رعايت الگوي مصرف دو خصيصه مهم دارد كه يكي عدم اسراف در مصرف آب و حفظ اين موهبت الهي است و ديگري كمتر شدن هزينه خانوار مي باشد.

ی زد فردا