زمان : 21 Mehr 1388 - 15:53
شناسه : 19404
بازدید : 4939
  کارگروه گردشگری استان تشکیل شد کارگروه گردشگری استان تشکیل شد

  کارگروه گردشگری استان تشکیل شد

یزدفردا "کارگروه گردشگری استان یزد به ریاست استاندار و با حضور سایز اعضاء تشکیل گردید.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد: 

در ابتدای جلسه آقای سیفی رئیس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری گزارش عملکرد سازمان به خصوص اقدامات صورت گرفته در هفته جهانگری ارائه نمود.

در ادامه طرح مناطق نمونه گردشگری خرانق ،نیر، سریزد و چک چک جهت واگذاری به سرمایه گذاران متقاضی و با توجه به توضیحات رئیس سازمان و معاون سرمایه گزاری مورد تصویب قرار گرفت. 

از دیگر مصوبات این جلسه تصویب کلیات دعوت از شصت نفر از سفرای خارجی مقیم تهران جهت بازدید از استان یزد به منظور معرفی و شناساندن یزد جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی خارجی بود که مقرر شد هماهنگی های لازم توسط میراث فرهنگی به عمل آید.

سپس استاندار یزد به ویژگی های معماری یزد،بافت تاریخی، برج و بارو ،کویر و طبیعت یزد اشاره نمود و بر انجام اطلاع رسانی و معرفی این پتانسیل ها به هموطنان و سایر کشورها شد.همچنین وی بر ایجاد زیرساختهای صنعت گردشگری بویژه هتل ها و مجتمع های بین راهی تاکید نمود.

در پایان مقرر شد با توجه به لزوم ساماندهی ورودی شهر های مراکز شهرستان ها ستادی به ریاست مشاور عمرانی استاندار جناب آقای مهندس شایق و با حضور کلیه دستگاهای ذیربط از جمله فرمانداری ها، شهرداری ها،دفتر فنی ،منابع طبیعی،آب منطقه ای و سازمان میراث فرهنگی تشکیل و برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

یزدفردا