زمان : 21 Mehr 1388 - 15:18
شناسه : 19402
بازدید : 3746
نشست کمیته همکاری های آموزش و پرورش یزد و حوزه علمیه برگزارشد نشست کمیته همکاری های آموزش و پرورش یزد و حوزه علمیه برگزارشد
نشست کمیته همکاری های آموزش و پرورش یزد و حوزه علمیه برگزارشد

یزدفردا "نشست کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه علمیه به منظور هماهنگی برای برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مذهبی دانش آموزان برگزار شد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استان یزد هدف از این نشست را هماهنگی برای برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مذهبی دانش آموزان در مدارس ذکر کرد .
محمد رضا باغستانی بر ضرورت اعزام مبلغ با توجه به پایه تحصیلی دانش آموزان به مدارس اشاره کرد و گفت : لازم است با استفاده از افراد متخصص و مطلع به سوالات دانش آموزان پاسخ داده شود.
وی خواستار فراهم آوردن زمینه اجرای طرح پاسخ گویی به سوالات مذهبی دانش آموزان در سراسر استان شد و لفزود: بهتر است علاوه بر نواحی 1 و2 یزد به سوالات دانش آموزان در دیگر شهرستانهای استان هم پاسخ داده شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان یزد نیز در این جلسه بر ضرورت برنامه ریزی ستاد اقامه نماز مدارس برای برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مذهبی دانش آموزان تاکید کرد.
برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی و تهیه بسته های فرهنگی برای مبلغان و برگزاری جلسه توجیهی برای معلمین و مدیران مدارس از دیگر مباحث این جلسه بود.

یزدفردا