زمان : 19 Mehr 1388 - 22:56
شناسه : 19379
بازدید : 4807
در مراسم بازدید و افتتاح پروژ ه های عمرانی و روستایی شهرستان اردکان :  تابش: شکرانه مسئولیت در دوران انقلاب اسلامی خدمت صادقانه و بی منت به مردم است در مراسم بازدید و افتتاح پروژ ه های عمرانی و روستایی شهرستان اردکان : تابش: شکرانه مسئولیت در دوران انقلاب اسلامی خدمت صادقانه و بی منت به مردم است

در مراسم بازدید و افتتاح پروژ ه های عمرانی و روستایی شهرستان اردکان :

تابش: شکرانه مسئولیت در دوران انقلاب اسلامی خدمت صادقانه و بی منت به مردم است

 یزدفردا"با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان و مسئولان شهرستان اردکان چندین طرح عمرانی و روستایی به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدفردا "نماینده مردم اردکان در مراسم افتتاح این پروژه ها که در روستاهای سرو سفلی،رحمت آباد،چاه افضل و ترک آباد برگزار شد در جمع مردم با تشکر از همت همه مسئولان، دوران انقلاب اسلامی را فرصت بی بدیل عرصه خدمت به مردم دانست و با شکرگزاری به درگاه الهی که توفیق خدمتگزاری به مردم را به وی عطا نموده بر توجه به حل مشکلات مردم و خدمت صادقانه و بی منت به عنوان شکرانه این مسئولیتها یاد کرد.

تابش بسط و توسعه عدالت در کشور را که در کلام امام (ره) و مقام معظم رهبری عینیت دارد را در زمره توصیه های دینی وسازگار با وجدان انسان برشمرد و با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ، از پایمردی مردم  در مقاطع مختلف انقلاب تقدیر و تشکر نمود .

وی ادامه داد هر چند در مقاطع مختلف اختلاف سلیقه بوجود می آید و مردم گلایه هایی دارند  که به حق نیز می باشد ، لیکن عظمت کار انقلاب و زندگی در یک کشور  مستقل  و دلبستگی به آرمانهای والای مردمی آن باعث می شود این سختی ها پشت سر گذاشته شود.تابش در عین حال بر حل مشکلات و پاسخگویی  به مردم که از آنان به عنوان ولی نعمتان انقلاب یاد کرد تاکید نمود.

نماینده مردم اردکان همچنین اظهار داشت: در مقاطعی عده ای خواسته یا ناخواسته سعی دارند تا انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند و در جهت تحقق شعارها و آرمانهای انقلاب مانع تراشی کنند  و بر خواست و اراده مردم خدشه وارد کنند که هوشیاری  مردم  و حضور در صحنه آنها بر مدار عقل و تدبیر  می تواند ترفندهای  این افراد را که نسبت به انقلاب و امام کینه توزانه عمل می کنند ناکام سازد.

لازم به ذکر است است در این مراسم پل زیرگذرترک آباد،پارک چاه افضل،میدان سروسفلی،برق رسانی به روستای رحمت آباد  و . . . .مورد   بهره برداری قرار گرفت.

یزدفردا