زمان : 18 Mehr 1388 - 20:44
شناسه : 19367
بازدید : 2785
مسئولان آموزش و پرورش بار دیگر برای چاره اندیشی درخصوص پیشگیری از شیوع آنفولانزای نوع A  گردهم آمدند. مسئولان آموزش و پرورش بار دیگر برای چاره اندیشی درخصوص پیشگیری از شیوع آنفولانزای نوع A گردهم آمدند.

یزدفردا "مسئولان آموزش و پرورش بار دیگر برای چاره اندیشی درخصوص پیشگیری از شیوع آنفولانزای نوع A در سالن اجتماعات شهید ساداتی سازمان آموزش و پرورش گردهم آمدند.
در این نشست که با حضور جمعی از پزشکان نواحی یک و دو آموزش و پرورش و کارشناسان بهداشت تشکیل می شد ، رستگاری معاون پرورشی سازمان آموزش و پرورش گفت : در سطح استان با یاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت هماهنگی های لازم در خصوص اطلاع رسانی و آموزش مدیران ، معاونین ، مربیان و خدمتگزاران مدارس بعمل آمده است.
وی از اعزام اکیپهای پزشکی در روزهای آتی جهت بررسی وضعیت دانش آموزان در مدارس خبر داد.
محمد علی شرافت کارشناس بهداشت سازمان آموزش و پرورش با اشاره به شیوع سرماخوردگی در بیشتر مدارس استان گفت : طبق دستور العمل وزارت آموزش و پرورش درخصوص پیشگیری از شیوع آنفولانزای نوع A و تعطیلی مدارس ، دانش آموزانی که علائم سرماخوردگی ، تب و سرفه را دارند باید حتما به مدت یک هفته در منزل استراحت کنند و مدیر آموزشگاه نیز در برخورد با موارد مشکوک باید موضوع را به مرکز بهداشت و آموزش و پرورش اطلاع دهد تا اقدامات لازم صورت گیرد.

یزدفردا