زمان : 18 Mehr 1388 - 20:38
شناسه : 19363
بازدید : 4575
همگام با سایر مدارس استان یزد زنگ انضباط اجتماعی در دبیرستان سید محمد حسینی ناحیه 2 یزد با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استان یزد نواخته شد همگام با سایر مدارس استان یزد زنگ انضباط اجتماعی در دبیرستان سید محمد حسینی ناحیه 2 یزد با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استان یزد نواخته شد

یزدفردا "همگام با سایر مدارس استان یزد زنگ انضباط اجتماعی در دبیرستان سید محمد حسینی ناحیه 2 یزد نواخته شد.
در این مراسم رئیس سازمان آموزش و پرورش استان یزد با تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاش پرسنل زحمت کش این نیرو در برقراری نظم و امنیت تشکر و قدردانی کرد.
محمدرضا باغستانی به علل مرگ و میر ناشی از تصادفات و آسیب های اجتماعی که جوانان ما را تهدید می کند اشاره کرد و نقش نیروی انتظامی را در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی یاد آور شد.
فرماندهی نیروی انتظامی استان هم در این مراسم به هجمه دشمنان در هدف قراردادن جوانان و نوجوانان ایران اسلامی اشاره کرد وگفت : با توجه به پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف دشمنان سعی جوانان ما را با آسیب های مختلف مورد حمله قرار دهند.
سردار علی اکبریان بر ضرورت آشنایی دانش آموزان با این آسیب ها تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد با تشکیل جلسات و برنامه های مختلف این مهم محقق شود.
در این مراسم معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش ، فرماندار یزد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی استان حضور داشتند.
در پایان از دبیرانی که بیشترین همکاری را با نیروی انتظامی داشتند با اهدای هدایایی تقدیر شد.