زمان : 08 Mehr 1388 - 16:23
شناسه : 19244
بازدید : 3894
مدیر آموزش و پرورش مهریز : یکصد پایگاه ثابت جشن عاطفه ها در آموزشگاه های مهریز مستقر می شوند مدیر آموزش و پرورش مهریز : یکصد پایگاه ثابت جشن عاطفه ها در آموزشگاه های مهریز مستقر می شوند
مدیر آموزش و پرورش مهریز : یکصد پایگاه ثابت جشن عاطفه ها در آموزشگاه های مهریز مستقر می شوند

یزدفردا "مهریز:زارع خبرنگاریزدفردا:مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه / فردا/ در سطح شهرستان مهریز برپا مي شود و به همین منظوربیش از یکصد پایگاه ثابت جشن عاطفه ها براي دريافت کمکهاي نقدي و غير نقدي دانش آموزان و اولیای آنان در آموزشگاه های مهریز مستقر می شوند.
"سید جلیل عقیلی اظهار داشت: جشن عاطفه ها با شعار "همه کودکان ايران را فرزند خود بدانيم" با هدف کمک به دانش آموزان و دانشجويان بي بضاعت و نيازمند، اشاعه فرهنگ انفاق و نوعدوستي و انتقال آن به نسل جوان جامعه برپا مي شود.
وی اضافه کرد: وجوه نقدي، نوشت افزار، کيف ، کفش و پوشاک‘ ضروري ترين نياز اين دسته از دانش آموزان است.
مدیر آموزش و پرورش مهریز افزود: با برپایی جشن عاطفه ها در مدارس روحیه کمک ، همدلی و همراهی را در دانش آموزان تقویت می کنیم .
وی تصريح كرد:اين اقدام علاوه بر جمع آوري وجوهات،براي فرهنگ سازي در افکار دانش آموزان نسبت به سنت حسنه انفاق مي باشد.
"عقیلی" افزود: وجوهاتي که از مدارس دريافت مي شود به طور 100 درصد و وجوهاتي که در سطح شهر توسط کمیته امداد امام خمینی جمع آوري خواهد شد،به ميزان 70 درصد به دانش آموزان نيازمند تعلق مي گيرد.


وي در ادامه گفت:این مدیریت براي برجسته نشان دادن اين امر حسنه مراسمی را به صورت نمادین در آموزشگاه راهنمایی مجتمع سید الشهداء(ع) با حضور مسئولين شهرستان برگزار می کند.

یزدفردا