زمان : 07 Mehr 1388 - 18:42
شناسه : 19239
بازدید : 4527
 بابایی معاون برنامه ریزی استاندار یزد از صندوق مهر امام رضا(ع) بازدید کرد بابایی معاون برنامه ریزی استاندار یزد از صندوق مهر امام رضا(ع) بازدید کرد

یزدفردا "معاون برنامه ریزی استاندار با حضور در محل ساختمان مرکزی صندوق مهر امام رضا(ع) استان یزد،طی نشستی با مدیر این صندوق در استان و مدیران شهرستانها، از نزدیک در جریان فعالیت ها، اقدامات و نیازهای این صندوق قرار گرفت.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام   استانداری یزد، "محمد رضا بابایی" در این نشست ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام جنگ تحمیلی گفت: ان شاالله پاسدار و محافظ خوبی برای خون شهیدان و زحماتی که ایثارگران برای دفاع از این سرزمین کشیده اند باشیم.
وی افزود: کسب رتبه نخست کشور در سال 87 ، تقدیر استاندار در طرح تکریم ارباب رجوع و گزارش های رسیده از سوی دستگاه های مختلف نشان دهنده این است که صندوق مهر از تشکیلات خوب و موفق استان بوده و رتبه اول آن نشان از این واقعیت دارد.
بابایی آغاز به کار صندوق مهر امام رضا(ع) در دولت نهم را تولدی مبارک دانست و افزود: نگاه این دولت در تمامی زمینه ها به لحاظ عدالت محوری توجه به اقشار ضعیف جامعه است .
وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این صندوق به مردم، صندوق مهر را یکی از ساز و کارهای مثبت دولت برای محقق شدن این امر برشمرد.
در این نشست مدیر عامل صندوق مهر امام رضا ، گزارشی از عملکرد این صندوق ارائه کرد و اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.
یزدفردا