زمان : 07 Mehr 1388 - 17:42
شناسه : 19234
بازدید : 4040
دیدار نماینده شرکت طهران الدولیه در کشور عمان با محمدرضا بابایی معاون برنامه ریزی استاندار یزد دیدار نماینده شرکت طهران الدولیه در کشور عمان با محمدرضا بابایی معاون برنامه ریزی استاندار یزد

یزدفردا "معاون برنامه ریزی استاندار یزد در جلسه ای که با حضور نماینده شرکت عمانی در ساختمان شماره 2 و دفتر معاون برنامه ریزی استاندار برگزار شد، با اشاره به سفر هیئتی از استان یزد به ریاست استاندار به کشور عمان گفت: یکی از مهم ترین دست آوردهای این سفر توافقات انجام شده درخصوص توریسم درمانی به استان یزد می باشد.

به گزارش یزدفردا ، "محمدرضا بابایی" با بیان ظرفیتهای موجود استان یزد در این خصوص آمادگی هرگونه همکاری از جانب استان یزد برای محقق شدن این امر را اعلام کرد.
معاون برنامه ریزی استاندار با بیان جهانی بودن بعضی تخصصها در استان یزد به ویژه جراحی و داخلی قلب، ناباروری و سایر تخصصها، استان آمادگی خود را قبلا برای امضاء توافق نامه با کشور عمان اعلام نموده و هرگونه همکاری  از سوی استان و شرکت طهران الدولیه را در جهت مساعدت و همکاری ابراز نمود..
بابایی در ادامه با اشاره به ارتباط مستمر استان یزد با کشور عمان از برقرای پرواز مستقیم از یزد به این کشور خبر داد.
وی افزود: شرکت مذکور نمایندگی جذب دانشجو برای دانشگاه بین المللی یزد با هماهنگی سفارت ایران در عمان را برعهده گرفته است.
در این جلسه نماینده شرکت عمانی با ابراز خوشحالی از ارتباط با استان یزد به بیان دیدگاه های خود پرداخت و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
یزدفردا