زمان : 09 Farvardin 1403 - 21:41
شناسه : 191621
بازدید : 2757
ذائقه سنجی مردم ذائقه سنجی مردم

به استناد این آمار وبه طور کلی در ایران می توان گفت مردم به؛ خود ایرانی ؛ یا ؛هویت ملی ؛ خود برمی گردند همان اتفاقی که در عصر فردوسی باحماسه و حافظ باغزل وبهار دهخدا باغزل اجتماعی روی داد .

عامل آن سرخوردگی است که متولیان دینی ایجاد می کنند ازفرصت تاریخی خداداد واعتماد مردم استفاده نکردند درتبلیغ عنصر جاذبه را ندیدند اشدا بر رحما ترجیح هوای نفس یا نظر فقاهتی خود بدون موقعیت سنجی رابر جلوه خدا؛ دین و جلب دل مردم ترجیح دادند 

دوم در مورد یزد 

الف )سابقه ذهنی ناخوش از برخورد ها توسط گروه قلیل بامهمان ها مانند آنچه که سال قبل رخ داد گرچه نهاد دادگری استان شجاعانه و بسیار حکیمانه وخوب عمل کرد ولی از انعکاس سویه دار آن در رسانه ها خصوصا خارج از کشوری درذهن گردشگر ایرانی تلخ جلوه می کند .

ب) تبلیغ جاذبه ها ودعوت از گردشگر. 

این مورد هم ضعیف ودردست خبرگان رسانه وتبلیغ نبود

ج) اخطارهای هواشناسی که یزد سرد بارانی ونارنجی! است

وزیری